Eli meillä siis olen keittänyt hernaria muulle perheelle aamusta, syövät sitä ja itselleni salaattia, jauhispihvejä( kiitos palstan :flower: ) munalla ja juustolla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miksei tääkään nyt oikein saa tuulta alleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mehukeittoo ja paprikaa mulle.
lapsille ja miehelle..hmm..se saa kokkailla jotain.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miksei tääkään nyt oikein saa tuulta alleen![]()
kaikki tilaa pizzaa tai jotain muuta roskaruokaa mutta kukaan ei keha myöntää.:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tein simppelin ja nopeen sapuskan. Eli ruskistin jauhelihan, heitin vettä päälle ja laitoin rakettispagettia sinne sekaan kiehumaan. Ja kun spagetti oli liki kypsää niin nakkasin purkin creme fraichea (menikö oikein) sekaan ja siinä se. Semmosta soosia tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viude:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mehukeittoo ja paprikaa mulle.
lapsille ja miehelle..hmm..se saa kokkailla jotain.![]()
![]()
miks sä syöt noin vähän? etkös sä ole raskaanakin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tein simppelin ja nopeen sapuskan. Eli ruskistin jauhelihan, heitin vettä päälle ja laitoin rakettispagettia sinne sekaan kiehumaan. Ja kun spagetti oli liki kypsää niin nakkasin purkin creme fraichea (menikö oikein) sekaan ja siinä se. Semmosta soosia tänään.![]()