Höh. Miksi???

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Tuo vaavi on kölliny lattialla alasti kohta toista tuntia, olen jo kahesti alkanu sitä pukemaan nii alottaa ihan syötävän huutamisen heti. Sitte ko riisuin kaikki pois nii taas tyytyväisenä köllöttellee. :o Edes vaippa ei kelpaa ko alkaa huuto :o :o
Päästäny jo sekä pissat että kakat alustalle ja mulla alkaa olla kaikki alustat pesussa, pittääkö se nyt loppuyöksi jättää tuohon nököttään vai häh? Ois iltamaijon aika ja nukkumaanmeno mielessä... Äitillä, vaan ei vauvalla. :snotty:

Anna toisen kölliä =) Sit vasta ku ilmaisee halukkuutta vaatteisiin ja maidolle mä vasta menisin.Nukuttaa sitte yöllä paremmin ku saa kunnolla jumpata... Teillä on muuten vissiin aika lämmin ku nuin kauan tarkenee nakuilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Anna toisen kölliä =) Sit vasta ku ilmaisee halukkuutta vaatteisiin ja maidolle mä vasta menisin.Nukuttaa sitte yöllä paremmin ku saa kunnolla jumpata... Teillä on muuten vissiin aika lämmin ku nuin kauan tarkenee nakuilla :D

No tuossa on takka vieressä ja siellä on tulet ollu koko päivän, että kyllä siinä lähettyvillä tarkenee olla :D Mulla ainaki alkaa hiki valua ko aikani siinä istuskelen...

Yhteistyössä