HOH HOH! Voi vttu!

no meillä kanssa on yhtä soupaamista noitten tapaamisten kanssa,vaikka erosta jo melki vuos..
tosi rasittavaa ainainen vänkääminen.
ja ex ei voi yhtään joustaa missään asiassa ja mun pitäsi aina olla joustamassa.
ja ei tulis kuulonkaa,että ottais lapsiaan yhtään ylimäärästä tai varmasti verotetaan seuraavasta sen vkl:sta.
ja siis meillä joka toinen vkl on lapset isällään.

kylä sinä voisit vähän joustaa, jos mies kerran yrittää saada asiansa järjestykseen. ei sinullakaan ole oikeutta käydä tyrannisoimaan tilannetta. vai häiritseekö sinua se, että jos mies on viikonloputkin töissä ja ei voi siksi ottaa lapsia niin sinulla ei ole sitten vapaata viikonloppua? lapsia ei saa käyttää pelinappuloina siinä olet oikeassa mutta vaikuttaisi että nyt itsekin koetat hankaloittaa tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja maiju:
no meillä kanssa on yhtä soupaamista noitten tapaamisten kanssa,vaikka erosta jo melki vuos..
tosi rasittavaa ainainen vänkääminen.
ja ex ei voi yhtään joustaa missään asiassa ja mun pitäsi aina olla joustamassa.
ja ei tulis kuulonkaa,että ottais lapsiaan yhtään ylimäärästä tai varmasti verotetaan seuraavasta sen vkl:sta.
ja siis meillä joka toinen vkl on lapset isällään.

:/ :/ No eipä ole hienoa tuollainenkaan, että "verotetaan" seuraavasta viikonlopusta sitten :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kylä sinä voisit vähän joustaa, jos mies kerran yrittää saada asiansa järjestykseen. ei sinullakaan ole oikeutta käydä tyrannisoimaan tilannetta. vai häiritseekö sinua se, että jos mies on viikonloputkin töissä ja ei voi siksi ottaa lapsia niin sinulla ei ole sitten vapaata viikonloppua? lapsia ei saa käyttää pelinappuloina siinä olet oikeassa mutta vaikuttaisi että nyt itsekin koetat hankaloittaa tilannetta.

Mielestäni kirjoitin tossa jo, että mulle on ihan sama, vaikka ei tapaisi lapsia lainkaan ja lapset olisivat aina minulla. Koitan kuitenkin ajatella tilannetta LASTEN kannalta nyt, että he saisivat rutiininomaiset iskäviikonloput. Lue ajatuksen kanssa uudelleen, niin pointtini saattaa aueta sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ohhoh. Se taisi jopa tajuta :o :o Ennenkuulumatonta!

ex vai toi äskönen vieras?

:D Ex. Pojat menevät huomenna sinne, ja ainakin se jutteli, että kyllä hän ymmärtää että rutiinit ovat hyvästä ja semmosta.... Saas nähdä nyt. Olen hieman skeptinen, mutta asia jäänee nähtäväksi.

jep,noi exät osaa olla |O
mä olen omani kanssa hyvissä väleissä ja hyvin pystytään sopiin asioista lyhyen välimatkan takia,mut toisinaan riepoo perkeleesti et exän työviikko päättyy torstaina puoliltapäivin ja silti se ottaa pojan vasta pe-iltana tai lauantaina. ei siis mua haittaa,mut sydäntä raastaa kun poika haluaa isille ja itkee ja ikävöi ja toinen ei voi ottaa kun täytyy nukkua :xmas: no,omapa on asiansa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä olen omani kanssa hyvissä väleissä ja hyvin pystytään sopiin asioista lyhyen välimatkan takia,mut toisinaan riepoo perkeleesti et exän työviikko päättyy torstaina puoliltapäivin ja silti se ottaa pojan vasta pe-iltana tai lauantaina. ei siis mua haittaa,mut sydäntä raastaa kun poika haluaa isille ja itkee ja ikävöi ja toinen ei voi ottaa kun täytyy nukkua :xmas: no,omapa on asiansa :whistle:

Sepäs se! Kun lähivanhempi on se, joka näitä asioita sitten selittelee, ja katsoo sitä pienten murhetta. Eikä sitä muuten ole kovin helppo katsella :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Viinasta kannattas pysyä ainakin kaukana, siinäkin rahaa säästäisi... Oma mies motkottaa myös aina että on niin tiukkaa, silti kessu palaa ja kännissä on kiva olla... Onneksi ei kovin usein sentään juo vaikka huppelissa ihan mukava onkin...

Niin. Ja kannattaisi olla ostamatta yli varojensa ja ottaa muutenkin pääkoppa käyttöön - mutta ellei se onnistu, niin en minä sille mitään mahda :/

Kyllä se eläkeikään mennessä aikuistuu :)

minusta lapset ansaistsivat aikuisen vanhemman ollessaan lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Sepäs se! Kun lähivanhempi on se, joka näitä asioita sitten selittelee, ja katsoo sitä pienten murhetta. Eikä sitä muuten ole kovin helppo katsella :(

ei ole ei :|
oonkin nyt ottanu sen käytännön et jos lapsi vinkuu isille,niin laitan sille puhelimen kouraan niin saa isi sit ite sanoo miksei hae :xmas:
mä oon kyllästyny keksiin mitää juttuja kun en kuitenkaa viitsis sanoa et ei se isi nyt hae kun isi haluaa nukkua :xmas:
ma-to on helppo sanoo et isi on töissä,mut siit eteenpäin on isin heiniä :D

Yhteistyössä