Mä en enää ala |O Mä joudun töissä käymään kun täällä tapahtuis niin paljon kaikkee sillä aikaa :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mun mies katseli tätä etusivua jonkun aikaa, ja kysyi että onks tää se palsta jolla on ne kaikkein sekopäisimmät jutut?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Onko se alkuperäinenkin poistettu vai miksi kukaan ei laulanut mulle että mikä se on? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Onko se alkuperäinenkin poistettu vai miksi kukaan ei laulanut mulle että mikä se on? :snotty:
Siis.. molin tytsille neutraali yhden kerran väsyneenä tässä joku ilta muutaman kommentin verran ja se luuli et me ollaan nyt best friends.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Onko se alkuperäinenkin poistettu vai miksi kukaan ei laulanut mulle että mikä se on? :snotty:
Siis.. molin tytsille neutraali yhden kerran väsyneenä tässä joku ilta muutaman kommentin verran ja se luuli et me ollaan nyt best friends.
No sun on sit pitänyt olla toooosi väsynyt :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mun mies katseli tätä etusivua jonkun aikaa, ja kysyi että onks tää se palsta jolla on ne kaikkein sekopäisimmät jutut?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei niitä ole poistettu :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:osassa mihkä pääsee harvat ja valitut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:osassa mihkä pääsee harvat ja valitut :xmas:
Huijausta! Mä annoin sulle lahjan tuolla siis apua-ketjussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:osassa mihkä pääsee harvat ja valitut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:osassa mihkä pääsee harvat ja valitut :xmas:
Oleks sä niinkun "the chosen one", kuten Keanu Reeves Matrixissa ja silleen..
Otit sitten sen punaisen pillerin etkä sitä sinistä? Kannattiko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:osassa mihkä pääsee harvat ja valitut :xmas:
Oleks sä niinkun "the chosen one", kuten Keanu Reeves Matrixissa ja silleen..
Otit sitten sen punaisen pillerin etkä sitä sinistä? Kannattiko?![]()