höh! enhän mä voi ostaa mitään tälle vauvalle kun ei tietoa kumpi se on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
jalat niin ristissä aina ollut ultrissa että ei saatu selville. vaikea mitään vaatteitakaan ostella kun kaikki on joko punaista tai sinistä. hitto että ärsyttää.

Sä käyt väärissä kaupoissa. Mä olen ainakin ostanut lapsille paljon vihreää, valkoista, harmaata, ruskeaa ja keltaista. Ikävä kyllä monet jutut on liian kuositettu sukupuolen mukaan, mutta eihän kaikkea tarvitse valmiiksi hommata :) Ostat jotain neutraalimpaa ja loput kun tyyppi on syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Sä käyt väärissä kaupoissa. Mä olen ainakin ostanut lapsille paljon vihreää, valkoista, harmaata, ruskeaa ja keltaista. Ikävä kyllä monet jutut on liian kuositettu sukupuolen mukaan, mutta eihän kaikkea tarvitse valmiiksi hommata :) Ostat jotain neutraalimpaa ja loput kun tyyppi on syntynyt.

Peesailen

Jos sininen vaate on söpö ja äiti sen haluaisi ostaa, niin sen voi ostaa. Ihan yhtä hyvin se lämmittää vauvaa riippumatta siitä onko jalkovälissä uloke vai ei. Sama pätee punaisiin vaatteisiin.

Kyllä minustakin tuntui odotusaikana, että kaupat on täynnä pelkkää vaaleanpunaista ja vaaleansinistä, mutta ehkä se oikeasti vain tuntui siltä, kun ei oikein osannut mieltää miltä vaatteet näyttää vauvalla. Ja toiseksi täällä aina neuvotaa Lindexia ja HM:ää vauvanvaateostoksille, mutta ainakin Oulun keskustassa on todella surkeat valikoimat ihan pienimpiä kokoja.

Onhan kaupoissa vaikka mitä vaatteita kun sopii molemmille. eikä sen niin väliä ole onko pojalla tytön vaate tai toisinpäin. Ja olet vielä onnellinen ettet tiennyt sukupuolea etukäteen, säilyy se ihana jännitys. Eihän jääkiekkopelin lopputulostakaan etukäteen kerrota.

Yhteistyössä