höh! enhän mä voi ostaa mitään tälle vauvalle kun ei tietoa kumpi se on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
jalat niin ristissä aina ollut ultrissa että ei saatu selville. vaikea mitään vaatteitakaan ostella kun kaikki on joko punaista tai sinistä. hitto että ärsyttää.

Totta on, että vauvojenkin vaatteet on osastoitu tytöille ja pojille, mutta kyllä sieltä löytyy paljon mustaa, valkoista ja ruskeaakin :) Oikeastaan mun mielestä vaan vaaleansininen ja vaaleanpunainen/pinkki on selvästi toisen sukupuolen, tummansininen ja -punanen käy molemmille, jos malli muuten ei ole tyttömäinen/poikamainen. Tsemppiä etsintään! :)

Meidän pojalla on pinkit rattaat =) Kyllä kaupast löytyy tosi ihania vaatteita mitkä käy kummallekin. Itse löydän viel enemmän ku mun elämän filosofiaan kuuluu se etten kasvata lapsesta erityisesti poikaa tai tyttöä kotitöihin traktorileikkeihin vaaleanpunaiseen muottiin ym vaan stereotypioita välttäen haluan et poikani kasvaa sellaiseksi kuin hänen on hyvä, toivottavasti kuitenkin luovaksi ja empaattiseksi ihmiseksi.

ton takia mun vaatehankinnat on rajottuneet aika kapealle alalle sellasia vaatteita mitkä sopii molemmille. Kerkee sitä ostella sittenkin kun vauva on syntynyt ja meillä joka tapauksessa kuljetaan röyhelöpaidassa olipa kumpaa sukupuolta tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kyllä tiedän mun kaksvuotiaan sukupuolen, mutta silti vatuttaa kun joka lastenvaatteessa pitää olla joko rekka-auto tai pinkki rusetti.

Ihan samaan olen törmännyt oman 2- vuotiaani kanssa. Samoin kuin siihen, että tytön on pakko käyttää legginsejä tai pillifarkkuja ja pojan mustia tai harmaita collegehousuja.

Yhteistyössä