sä et edes tajua että kannattaisi jo lopettaa, ei tää ole ollut keskusteluketju moniin sivuihin vaikka ilmeisesti luulet niin. haluat jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.. tuohan olikin nimenomaan VAIN minun mielipiteeni..
ehkä mun heikkouteni on se, että provosoidun sun ääliömäisyydestä siinä, missä muut palstalla osaa pysyä pois tästä ketjusta. no, nyt lopetan, keskustele muiden kanssa.
kerron sulle salaisuuden: en käytä makeutusaineita missään muodossa (ellei niitä jossain pakollisessa lääkkeessä ole). en syö purkkaakaan ikinä, oli siinä mitä hyvänsä.
ne toteuttamansa tärkeät asiat, terveysjutut sun muut, voi pitää ihan itsellään. elää sen mukaan jos se tekee hyvän olon. hakeutua seuraan joka niin toimii eikä jaella tietoiskujaan joka suuntaan. mikä vitun mittari sulla on sille, käyttääkö joku niin paljon aspartaamia muutenkin, että SINÄ päätät tekeekö hänelle hyvää syödä purkkaa. jos et ymmärrä, että on naurettavaa paasata lähipiirilleen 'valistamistarkoituksessa' joka helvetin asiasta, et vaan ymmärrä. toivotaan, että lähipiirisi ei väsy ja ahdistu, eikä sitten uskalla sitä näyttää. eikä ainakaan ota suhun etäisyyttä sen takia. hyvää kesää ja loppukeskustelua, mä menen nyt