Hobby Hall perui telkkarin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keiz0r:
"postikulujen hinnalla" just. 30kg telkkarissa 6e postikulut? Taitaa olla lähemmäs 50e postit noissa.

6.90 luki tilausvahvistuksessa; kotiinkuljetus maksaisi normaalisti 8 euroa ekstraa mutta tietyissä tuotteissa (kuten taulutelkkari) se on ilmainen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
"postikulujen hinnalla" just. 30kg telkkarissa 6e postikulut? Taitaa olla lähemmäs 50e postit noissa.

6.90 luki tilausvahvistuksessa; kotiinkuljetus maksaisi normaalisti 8 euroa ekstraa mutta tietyissä tuotteissa (kuten taulutelkkari) se on ilmainen.

Elä jauha paskaa. Muutama viikko sit tilattii samsungin led töllö ja postikulut kotiinkuljetuksella oli 49e. Vai minkä kokoisesta telkkarista tässä oli kyse? Jos pienissä on halvemmat sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Keiz0r:
Elä jauha paskaa. Muutama viikko sit tilattii samsungin led töllö ja postikulut kotiinkuljetuksella oli 49e. Vai minkä kokoisesta telkkarista tässä oli kyse? Jos pienissä on halvemmat sitten..

No, mulla on se tilausvahvistus tuolla sähköpostissa.

Mutta sovitaan että jauhan paskaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keiz0r:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

ledit särkyy herkemmin niin niissä on isompi postimaksu.

Samma här..jos telkkarin MUKA saa 5 ensimmäistä niin silloin se on annettava muillekin. Missään ei ollut et kyseessä ois ollut jokin kilpailu...vaan HH vetosi hintavirheeseen...joko vedotaan jokaisen kohdalla tai sitten ei ollenkaan. Oottelen siis telkkaria =D

Alkuperäinen kirjoittaja kaappijaska:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mikä muka estää hobby hallia vaikka lahjoittamasta ilmaiseksi tavaraa kenelle tahtoo?

Ei niin saa tehdä. Sitten pitäisi lahjoittaa kaikille palstamammoille telkkarit, ettei niille tule paha mieli.

Mun koko loppukesä menee itkiessä, kun en saanu telkkaria.... :'(

oikeasti käsittämätöntä porukkaa nää mammat täällä. kauhea itkupotkuraivari "munkin on saatava kerta toikin sai, ihan epistä" :'(

Itse kyllä vaadin sitä ihan muusta syystä kuin että joku muukin on sellaisen saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
oikeasti käsittämätöntä porukkaa nää mammat täällä. kauhea itkupotkuraivari "munkin on saatava kerta toikin sai, ihan epistä" :'(

Onko joku sellasen saanu?! :laugh:

On joo. Eräs palstamammoista ja lisäksi mun broidi oli tilannut 4 kpl. Viis ekaa saa.

Yhteistyössä