HOBBY HALL:n tilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sydän

Aktiivinen jäsen
03.02.2008
2 060
0
36
Olen tilannut Hobby Hall:sta tuotteen. En kuitenkaan halua sitä enää. Tuote ei ole vielä tullut postiin. Voinko vain jättää sen noutamatta?? Tuleeko siitä jotakin kuluja??

No, itse kyllä noutaisin ja laittaisin sitten palautuksena takaisin. En tiedä pitääkö postimyyntifirmat jotain kirjaa näistä asiakkaista, jotka tilailevat ja jättävät vaan noutamatta. Voi olla, että eivät lähetä kohta mitään sulle.

voit jättää tietysti noutamatta mutta voi olla etteivät toimita sulle myöhemmin mitään kun jätät paketit hakematta. sama hakea ja laittaa menemään asiakaspalautuksena takas

Niin että noudan paketin ja menen sitten jonon perälle ja sanon että palautuksena takaisin :D Eikös nuo lähde automaattisesti takaisin, jos sitä ei nouda? Olen Hobby Hall:sta tilannut viimeksi yli 5 vuotta sitten ja se oli ensimmäinen kerta. Tämä siis toinen kerta. Enpä usko että menetän mitään, jos eivät halua pakettejaan minulle lähetellä tulevaisuudessa, koska en ole vakioasiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;22050554:
Niin että noudan paketin ja menen sitten jonon perälle ja sanon että palautuksena takaisin :D Eikös nuo lähde automaattisesti takaisin, jos sitä ei nouda? Olen Hobby Hall:sta tilannut viimeksi yli 5 vuotta sitten ja se oli ensimmäinen kerta. Tämä siis toinen kerta. Enpä usko että menetän mitään, jos eivät halua pakettejaan minulle lähetellä tulevaisuudessa, koska en ole vakioasiakas.

Vaikka niin, sanot postissa, että paketti lähtis asiakaspalautuksena takaisin. Muuten saat turhaan ilmoituksia saapuneesta paketista ja se on siellä postin riesana hyllyssä pari viikkoa.

Noutamatta jättäminen EI ole varteenotettava vaihtoehto!

Jos joskus myöhemmin tahdot tilata firmasta jonka paketteja olet jättänyt noutamatta, eivät he välttämättä suostu toimittamaan niitä sinulle.

Vaatii että vaivaudut paikalle ja pyydät postia laittamaan palautuksena takaisin. Useasti niissä on myös palautuskoodilappu sisällä johon voi täyttää syyn palautuksesta, siellä on myös vaihtoehto että muutti mieltään ostoksestaan.
Se taas vaatii sen vaivan että postissa riipii paketin auki.....

KAuhee miten hankalaa.....

Soita ihmeessä HH:n asiakaspalveluun ja peruuta tilauksesi. Näin ei tule turhia postituskuluja ekana HH:lle ja meille muille vakioasiakkaille loppupeleissä, kun HH yrittää kuitata jostain edestakaisin turhaan lähetettyjen pakettien postimaksuja.

Yhteistyössä