Tilasin HobbyHallista 2 joululahjaa, mutta toisesta sanottiin, että ei varmuutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koppis

Vieras
onko varastossa. Kiva, ja se sanottiin vasta kun tilaus oli jo tehty. Eli jos sitä ei tulekaan, niin vain toiselle lapselle on sieltä lahja tulossa. En olisi kyllä silloin tilannut sitä yhtäkään, kun kuitenkin tulee postimaksut päälle, höh! Voikohan noista tuotteista kysyä jostain asiakaspalvelusta tms., että voisi sitten ostaa puuttuvan lahjan jostain muualta? Onko kellään tietoa, kauanko Hobby Hallin tuotteiden tulo kestää? Mä olen tehnyt tilauksen yli viikko sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Hobbain toiminnasta ei ole pahemmin kehuja saanut kuulla. Älä luota siihen että edes osa paketista tulee ajoissa tai että saat laskun ennen karhukirjettä. :/

Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa HH:a. Tavarat tulleet aina nopeesti, ja laskutuskin toiminut.

Peesi :D

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Joo,kivoja lahjaideoita oli tämänpiväisessä tarjous lehdessä...taitaa jäähä tilaamatta

Kyllä olisi reilua, että tuotteesta olisi etukäteen tiedossa onko sitä varastossa vai ei. Jos sanotaan vain, että ei varmuutta, niin kurja juttu, kun ei sitten uskalla ostaa muualta, jos se nyt sitten vaikka tulisikin sieltä Hobbarista. Ja olisi kiva tietää milloin paketti viimeistään tulee, eikö..

Hobbain toiminnasta ei ole pahemmin kehuja saanut kuulla. Älä luota siihen että edes osa paketista tulee ajoissa tai että saat laskun ennen karhukirjettä. :/

Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa HH:a. Tavarat tulleet aina nopeesti, ja laskutuskin toiminut.

Miten pian sulle on paketit tulleet?

Mä tilasin netin kautta hh:sta niin kyllä siinä tilauksessa luki että on varastossa. (Tilasin tytölle muumitalon kun se on 20e halvempi hh:ssa kuin lelukaupassa :O)
Ja toimitusaika on viikko.
Ja aina on laskutus ollut ok.

Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:

Peesi :D
Peesin peesi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Joo,kivoja lahjaideoita oli tämänpiväisessä tarjous lehdessä...taitaa jäähä tilaamatta

Kyllä olisi reilua, että tuotteesta olisi etukäteen tiedossa onko sitä varastossa vai ei. Jos sanotaan vain, että ei varmuutta, niin kurja juttu, kun ei sitten uskalla ostaa muualta, jos se nyt sitten vaikka tulisikin sieltä Hobbarista. Ja olisi kiva tietää milloin paketti viimeistään tulee, eikö..

Näinpä. Mun mielestä tällaisessa tilanteessa pitäis olla mahdollisuus perua koko tilaus..?

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:

Miten pian sulle on paketit tulleet?
Tungenpa itseni tähän vaikket multa kysynytkään. ;) Mulla meni viimeisimässä paketissa kuusi päivää. Keskimääräinen aika lienee just himpun alle/himpun yli viikko.

Yhteistyössä