Hmm. Pitäisköhän tehdä lapsi onnelliseksi ja värjätä sen hiukset punaiseksi

Muksu kohta 5v. Pitkät vaaleet hiukset joihin on kuukauden ajan laitettu silloin tällöin punaisia raitoja, ja on itse pyytänyt että värjätään koko pää. Lapsi tosin inhoaa yli kaiken etuhiusten pesua, joten saas nähdä miten käy. Sopii raidat sille ainakin tosi hyvin ja veikkaan että punapäänä vielä suloisemman näköinen kuin nyt <3 :)
Kyse siis sellaisesta värjäävästä hoitoaineesta, mitä ihan normikaupoissa myydään, haalenee parissa viikossa aikalailla kokonaan pois. Oikeita hiusvärejä en sille todellakaan laita, vaikka samanikäisenä mulla kyllä jo oli.
 
Haha, en ensin meinannut tajuta laittaa ettei ole kunnon kestoväri kyseessä, sitten olisin saanu kunnon paskamyrskyn aikaiseksi. :D Oikeita värejä vasta paaaaljon vanhempana, kun oikeesti tietää mitä haluaa ja tietää että se sitten kanssa pysyy. :D
 
traumat
Alkuperäinen kirjoittaja Tähkäpää-90;29693952:
Haha, en ensin meinannut tajuta laittaa ettei ole kunnon kestoväri kyseessä, sitten olisin saanu kunnon paskamyrskyn aikaiseksi. :D Oikeita värejä vasta paaaaljon vanhempana, kun oikeesti tietää mitä haluaa ja tietää että se sitten kanssa pysyy. :D
Mäkin jo järkytyin, aina sitä vaan ajattelee kestoväriä.

Mä muistan, kun pienenä mulle värjättiin (tosin kestovärillä...) punaiset hiukset. Olin ikionnellinen, kunnes menin kouluun, missä mua pilkattiin punapäisyydestä. Voi traumat, sen jälkeen en ole punasiksi värjännyt. :D
 
keinu
Lapsen eskarissa on joillain jo alettu värjäilemään just jotain punaisia raitoja tai etuhiuksia. Aivan hirveän näköistä.
Antakaa niiden lasten näyttää lapsilta ja jättäkää nuo ehostushommat sinne teini-ikään.

Vaikka värjäätkin tuollaisella "harmittomalla" shampoolla, niin kukaan ei sitä tiedä eli kyllä kaikki vastaantulijat ajattelee niiden olevan normaalisti värjätyt. Tosin en tiedä kiinnostaako se sinua millään tavalla mitä muut ajattelee, mutta sanoinpa vaan :)
 
"onnellinen"
Onneksi minun 5-vuotias kaunotar on perinyt ulkonäkönsä isältään - pitkät, pähkinänruskeat hiukset ja syvän ruskeat silmät. :) Hän kelpaa minulle tuollaisena, eksoottisena tyttönä <3 Puoliksi ranskatar :)
 
"Aijaa"
Nii sitä biozellin vai? Pysyikö teidän lapsella useamman pesun tosiaan?
Meilläkin 11v hinkui koko päätä sillä punaisella, dipattiin vain latvoja, ja hänellä lähti heti pois se.
Isommalla meillä pysyi jonkin aikaa kun on vaalennettuja raitoja ja latvoja.
 
Blue
Lapsilla värjätyt hiukset ovat ihan kamalat. Mutta se on vain minun mielipiteeni ja mä olen muutenkin niitä jotka eivät voi sietää epäluonnollisia (punainen, violetti, pinkki yms.) hiusvärejä aikuisillakaan. :x
 
Blue
[QUOTE="xxx";29694279]oma neljävuotiaani halusi violetteja raitoja kampaajalla, ne hän sai :D Teippipidennyksin :D[/QUOTE]

Juu, munkin lapsilla on ollut pinkit teippiraidat hiuksissa. Enempää eivät tule saamaan pitkään aikaan.
 
"sipsi"
Meillä 16v oli kunnon värikierteessä pari vuotta sitten Oli punaista, tummaa, ruskeaa, sitten vaaleaa... tukka väheni puoleen :( Nyt on oma kaunis vaaleanruskea sävy kasvatettu takaisin - eikä kuulemma ikinä enää aio värjäillä :)
 

Yhteistyössä