U
Una
Vieras
Kokemuksia Naistenklinikasta? Sinne varmasti minut ohjataan, kun olen 'ongelmaraskaus' eli kaksosia odottelen.
Onko siellä mukavaa henkilökuntaa jne. Mitä kokemuksia?
Onko siellä mukavaa henkilökuntaa jne. Mitä kokemuksia?