L
Lydia
Vieras
Saatanpa olla hätäinen, mutta minulla oli rv 9:lla ensimmäinen neuvolakäynti Espoossa. (Noin kaksi viikkoa sitten) Valitsin Naistenklinikan synnytyssairaalakseni, eli siellä tehdään myös ensimmäinen ultraääni. Sanoivat neuvolasta, että Naistenklinikka ottaa sitten yhteyttä, mutta ainakaan vielä ei heistä ole kuulunut... Olisi kiva saada vähän etukäteen tietää siitä ajasta, että voi sitten menonsa ja työnsä sopia sen mukaan. Millaisia kokemuksia muilla on Naistenklinikasta ja onko normaalia, että sieltä ei mitään kuulu? Ja tuleeko tieto kirjeenä vai soittavatko vai miten?