Hiustenpidennyksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkinnassa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkinnassa!!!

Vieras
Noniin mammat, kun te täällä kaiken tiedätte niin kertokaas mulle kummat on paremmat sinettipidennykset vaiko teipit? Ja miksi? Haluaisin myös tietään noin niinku yleisesti pidennyksistä, käyttökokemuksia. yms. Kuinka usein joutuu huoltaa ja mitä mahtaapi se huolto maksaa?

Riippuu ihan sun omasta hiuksesta ja siitä miten yleensä tykkäät pitää hiuksiasi.

Teipit ovat mun mielestä paremman ohuelle hiukselle, näkyvät läpi huonommin ja muutenkin rasittavat hiusta vähemmän kuin sinetit. Teppipidennyksellä hiukset voi käyttää uudestaan niin monta kertaa kuin hus pysyy hyvänä, joten huoltokustannukset ovat pienemmät, sinetit täytyy melkein sitten aina hankkia uudet 3-4kk välein. Teippihius tosin maksaa hieman enemmän, mutta kiinnitys taas on nopeampaa kuin sinettien. Kuitenkin jos pidät tukkaasi paljon kiinni, ovat sinetit paremmat, teippien kanssa osioiden ollessa isompia, niitä joutuu vähän asettelemaan piiloon kiinni laittaessa, kun taas hyvin laitetut sinetit voit sitaista kiinni kuin normaali-tukan. Muista panostaa hyvälaatuiseen hiukseen, sillä hiuksen hinnassa säästämällä et saa pitkäkestoista ja hyvän näköistä pidennystä.

Jos satut olemaan uudenmaan alueelta, laita mulle yv. Mä olen kampaaja, ja olen laittanut erilaisia pidennyksiä jo kymmenen vuotta. Teen silloin tällöin pidennyksiä kotona nyt kun olen kht:lla poikani kanssa himassa. Pyytämäni hinta on varsin edullinen liikkeessä laitettuun verrattuna, ja minä hankin hiukset alan tukusta, en mistään postimyyntifirmasta. Ja modeille anteeksi mainostaminen. :(

Yhteistyössä