hiustenlähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti-83

Jäsen
15.07.2004
109
0
16
Onks keltään lähteny ihan hirveesti hiuksia synnytyksen jälkeen?
Mul on 4kk ikäinen poika ja mun tukka lähtee päästä!!! \|O
Olen lukenu netistä et se on normaalia synnytyksen jälkeen ja ku imettää..
Mut silti kauhistuttaa ku hiuksia lähtee ihan sikke paljon!!!!

Onko kokemuksia?
Paljonko lähti?
Tuliko hiukset takas? Anoppi lohdutti et nyt ne lähtee ja tulee sit entistä vahvempina takas.. pitääkö paikkaansa?

Mun hiukset on ohentunu varmaan puolella, koko kämppä on täynnä irronneita hiuksia..
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kyllä ne hiukset takaisin kasvaa ja kannattaa hakea kampaamosta hiustenlähtöön tarkoitettuja tuotteita, niin ne edes auttaa hiuksia kasvaa uudelleen ,kun kysessä on siis hormonaalinen hiustenlähtö.

Se, että hiukset kasvaisivat vahvempina takaisin, on lähinnä uskomus. Kyllä ne yleensä ihan samanlaisena takaisin kasvaa kuin mitä ne oli ennen hiustenlähtöä...

Monesti hiustenlähtö saattaa alkaa vasta muutamia kuukausia sen jälkeen, kun on lopettanut imettämisen.

Kaikilla hiukset eivät lähde, mutta älä huolehdi, kyllä ne takasin kasvaa :)

Mulla sama juttu, synnytyksestä kolme ja puol kuukautta, en kyl imettäny ku kolme viikkoa ja nyt vasta tukka lähtee.
Tuntuu tosi hurjalta ku tosiaan ponnari ohentunu puolella, parissa viikossa.
Riittäis et kasvais taikaisin samanlainen pehko ku ennenki =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 17:18 äiti-83 kirjoitti:
Onks keltään lähteny ihan hirveesti hiuksia synnytyksen jälkeen?
Mul on 4kk ikäinen poika ja mun tukka lähtee päästä!!! \|O
Olen lukenu netistä et se on normaalia synnytyksen jälkeen ja ku imettää..
Mut silti kauhistuttaa ku hiuksia lähtee ihan sikke paljon!!!!

Onko kokemuksia?
Paljonko lähti?
Tuliko hiukset takas? Anoppi lohdutti et nyt ne lähtee ja tulee sit entistä vahvempina takas.. pitääkö paikkaansa?

Mun hiukset on ohentunu varmaan puolella, koko kämppä on täynnä irronneita hiuksia..
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Toi oli kun suoraan mun suusta, tosin en imetä enää :hug:

joo, meilläkin 4 kk ikäinen tytär ja tuossa pari vk. sitten alkoi mulla ihan älytön hiustenlähtö...aina kun "vetää" hiuksia niin jää käteen sellainen kunnon tukko hiuksia...ja niitä löytyy sit jokapuolelta :ashamed:
noo...jospa tää pian loppuis...
ai imettämisen lopettamisen jälkeen alkaa...no mä kyllä vielä imetän...tai ainakin yritän :/

Yhteistyössä