Hiustenlähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahvetti

Aktiivinen jäsen
09.02.2007
19 398
0
36
Mulla on nyt viimeisimmästä synnytyksestä reilun 3kk ja oon huomannu, että hiuksia lähtee jonkin verran.
Alkais kuitenki olla aika kampaajalle menoon ja väriäkin pitäs saada. Edellisestä (kevyt)värjäyksestä aikaa n. 6vko...kannattaakohan nyt vielä ton hiustenlähdön takia ottaa väriä? :whistle:
Mulla on muutenkin tositosi ohut tukka, että... :whistle: :whistle: :whistle:
Hiukset on tosi lyhyet, että ei lähde harjatessa tupottain vaan ihan yksittäisiä löytyy pöydiltä, lavuaarista jne...
Mitä mieltä, pitäskö jättää väri viel väliin? :wave:

3 edellisen synnytyksen jälkeen ei oo tällästä ollu...

En usko että väri tuohon vaikuttaa... ite varmaan ottaisin silti... Hormoneistahan tuo hiustenlähtö synnytyksen jälkeen varmaan johtuu eikä väri yt sentään niihin vaikuta :)

Kirjoittelinkin täällä jokunen aika sitten samasta ongelmasta. En vain löydä omaa aloitustani. Hiuksia lähtenyt aivan järkyttävä määrä sen kirjoituksen jälkeen. Huivi päässä kuljen nykyään, kun en kestä tätä. Itken vain, enkä saa enää edes nukutuksi.
Huomiselle sain yksityiselle lääkärille ajan ja sinnepä ne kesälomarahat sitten meneekin. Olen jo aivan masentunut, elämästä ei löydy mitää iloa tämän ongelman kanssa, lastenkaan kanssa ei jaksa mitään, itken vain.

Jos hiukset lähtee, niin nimenomaan kannattaa mennä kampaajalle. Se kun ei paranna oloa yhtään, että antaa niiden hiutuneiden hiusten vaan lepattaa luonnontilassa, vaan hyvä ja mukava kampaaja saa ne näyttämään hyvältä, vaikka niille kävis mitä.

Se on se JÄRKYTYS 3kk synnytyksen jälkeen kuinka paljon tukkaa lähtee!!
Minulla tippui ohimoilta kaikki :D
Kyllä mä silti uskaltaisin samalla tavalla laitattaa tukkaa, kerro kampaajalle pulmasta niin käyttää mietoja aineita ja ottaa hiustenlähdön huomioon leikkauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirjoittelinkin täällä jokunen aika sitten samasta ongelmasta. En vain löydä omaa aloitustani. Hiuksia lähtenyt aivan järkyttävä määrä sen kirjoituksen jälkeen. Huivi päässä kuljen nykyään, kun en kestä tätä. Itken vain, enkä saa enää edes nukutuksi.
Huomiselle sain yksityiselle lääkärille ajan ja sinnepä ne kesälomarahat sitten meneekin. Olen jo aivan masentunut, elämästä ei löydy mitää iloa tämän ongelman kanssa, lastenkaan kanssa ei jaksa mitään, itken vain.

Onko sulla siis lähtenyt ihan alueita paljaaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
Se on se JÄRKYTYS 3kk synnytyksen jälkeen kuinka paljon tukkaa lähtee!!
Minulla tippui ohimoilta kaikki :D
Kyllä mä silti uskaltaisin samalla tavalla laitattaa tukkaa, kerro kampaajalle pulmasta niin käyttää mietoja aineita ja ottaa hiustenlähdön huomioon leikkauksessa.

Mulla lähti pitkään. Aloin syödä kalkkia ja se niiden tippuminen lopulta loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

SItä lähtee siis kauttaaltaan niin paljon, että mieskin aivan säikähti kun itse sen näki. NYtkin mä täällä vain itken, kun kilpirauhasenvajaatoiminta on ohentanut mun hiukset muutenkin miltei puolella, niin näistä ei ole enää vara lähteä yhtään. Pyysin eilen äitiäni leikkaamaan koneella kaiken pois, muttei suostunut. JOudun muutenkin pitämään nykyään aivan lyhyttä tukkaa, kun se ei kilpparin vuoksi kasva kunnolla. Huomenna pääsen onneksi lääkäriin, pitänee ottaa mies tai joku muu tueksi, kun itken vain...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

SItä lähtee siis kauttaaltaan niin paljon, että mieskin aivan säikähti kun itse sen näki. NYtkin mä täällä vain itken, kun kilpirauhasenvajaatoiminta on ohentanut mun hiukset muutenkin miltei puolella, niin näistä ei ole enää vara lähteä yhtään. Pyysin eilen äitiäni leikkaamaan koneella kaiken pois, muttei suostunut. JOudun muutenkin pitämään nykyään aivan lyhyttä tukkaa, kun se ei kilpparin vuoksi kasva kunnolla. Huomenna pääsen onneksi lääkäriin, pitänee ottaa mies tai joku muu tueksi, kun itken vain...

Sen verran pitää vielä valottaa tilannetta, että viimeisimmästä raskaudestani on aikaa kulunut jo 3v

Yhteistyössä