hiusten väristä, blondatako vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli jos tuo kuva näkyy niin tommoset hiukset on tällä hetkellä. Haluaisin kovasti vaalentaa takaisin omaan vaaleaan (aika vaalea muttei valkoinen) monta vuotta olen jo värjännyt rusakaksi, joskus jopa mustaksi.

Että tulisko nättiä jälkeä/miten? Pitääkö asteittain vai onnistuuko jo kerralla? Ajattelin kaupasta ostaa vaalennuksen... Vai olisiko vaan helpompaa ja hiusystävällisempää laittaa taas se ruskea väri päähän? :/ Tuo oma väri kyllä jo aika hyvin on tulossa takaisin!! ;) Eli, mielipiteitä/faktoja!!

linkki tukkaan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5975147.jpg

Hiuksesi näyttävät tummenevan latvoja kohden. Jos aiot värjätä itse kaupan värillä niin 100% varmuudella väristä tulee myös epätasainen. (Tyvestä vaalea ja latvoista keltaisen-oranssit).
Sanoisin että kotiväreillä värjätessä ota ruskea tai jos päädyt vaaleaan niin käänny kampaajan puoleen. :)

Mua on joskus verrattu Jenni Vartiaiseen, vaikken omasta mielestäni muistuta häntä juurikaan. Mutta siinäpä vertailun kohde: sopisiko Jenni Vartialaismaiseen naamaan blondi? :) Vai vedetäänkö tutulla turvallisella tummalla&tulisella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua on joskus verrattu Jenni Vartiaiseen, vaikken omasta mielestäni muistuta häntä juurikaan. Mutta siinäpä vertailun kohde: sopisiko Jenni Vartialaismaiseen naamaan blondi? :) Vai vedetäänkö tutulla turvallisella tummalla&tulisella? :)

tumma...mut vaalee vois olla aika hauskaki :)

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Hiuksesi näyttävät tummenevan latvoja kohden. Jos aiot värjätä itse kaupan värillä niin 100% varmuudella väristä tulee myös epätasainen. (Tyvestä vaalea ja latvoista keltaisen-oranssit).
Sanoisin että kotiväreillä värjätessä ota ruskea tai jos päädyt vaaleaan niin käänny kampaajan puoleen. :)

Mut voisko sitten ne latvat käsitellä vielä uudelleen?? Kampaajalla on varmaan aika hinnakasta touhua, mutta on se sen arvosta! Olisi kiva kyllä jos kotikonstein onnistuisi.... toisaalta en tiedä uskallanko mennä ite söhläämään... :D

No siinä voi käydä taas niin että kun jotain haluaa, niin haluaa kumminkin sen vanhan kohta takasin...että pitää kaavailla kunnolla uskaltaako radikaaliin vanhaan vai ei. :p

No siinä voi käydä taas niin että kun jotain haluaa, niin haluaa kumminkin sen vanhan kohta takasin...että pitää kaavailla kunnolla uskaltaako radikaaliin vanhaan vai ei. :p

Voin sanoa että kotikonstein & itse sun on lähes mahdoton saada tasaista ja kaunista vaaleaa väriä. Jos oma värisi on tuo mikä tyvessä näkyy niin värjäisin vaaleaksi. Ei näkyis tyvikasvukaan niin nopeasti.

Voin sanoa että kotikonstein & itse sun on lähes mahdoton saada tasaista ja kaunista vaaleaa väriä. Jos oma värisi on tuo mikä tyvessä näkyy niin värjäisin vaaleaksi. Ei näkyis tyvikasvukaan niin nopeasti.

Totta. :) Osaisiko kampaaja arvioida hintaa, vaihtelee paikoittain tietenkin mutta arviota? :)

Hinta riippuu ihan siitä kuinka monta kertaa joudutaan latvoja käsittelemään että saadaan sama sävyaste latvojen kanssa. Kannattaa käydä kysyä hintoja paikallisissa kampaamoissa.
Jos kerta riittää niin luulisin että noin 100-120? suunnilleen leikkauksen kanssa olis noin pitkiin hiuksiin.

Kyllähän noi vaaleeks varmaan saa, riippuu niin hiusten laadusta. Kampaajalla se ois varmin, ei tulis oranssia + ei varmaan tarttis värjätä useasti, silloinhan hiukset kuluu hampuks. Ja jos et vaaleasta tykkää, sen saa helposti pois värjäämällä päälle. Soita paikkakuntasi kampaajalle ja kysy.. joidenkin kampaamoiden nettisivuilla myös hintoja.

Hinta riippuu ihan siitä kuinka monta kertaa joudutaan latvoja käsittelemään että saadaan sama sävyaste latvojen kanssa. Kannattaa käydä kysyä hintoja paikallisissa kampaamoissa.
Jos kerta riittää niin luulisin että noin 100-120? suunnilleen leikkauksen kanssa olis noin pitkiin hiuksiin.

siis sama sävyaste tyven kanssa tietenkin. :D

Jos kuitenkin haaveilet kesää kohti vaaleista kutreista niin älä ihmeessä värjää niitä enää enää tummiksi. On vaan sitten enemmän työtä saada tasainen vaalea. Ohuet raidat vois olla myös yksi vaihtoehto millä saatais väriä tasaisemmaksi.