Hiusten kasvattaminen - pidennys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kalkkis vm -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kalkkis vm -76

Vieras
Pitääkö tässä ruveta miettimään pidennystä jos haluis kasvattaa hiukset taasen pitkiksi vai miten te muut lyhythiuksiset olette urakasta selvinneet? Ja miten sen pidennyksen kanssa, voiko sen kanssa miten kauan elellä huolettomana?

Mä kasvatan just hiuksia. Lähtötilanne oli ihan lyhyet hiukset. Kasvatin ne polkkamittaan talven aikana. Suosittelen samaa, varsinkin jos on luonnonkiharat /-taipuisat hiukset kuten mulla. Ne on nimittäin tuossa vaiheessa ihan kamalat, mutta talvella ne voi piilottaa pipon alle. :D Pidennystä en harkinnut, kyllähän se vaatisi varmaan kolmen kuukauden välein huoltoa, siis sinettipidennys.

Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Mie ajelin kaljun joskus talvella -09, vappuna oli sellanen parin sentin siili. Nyt pisimmät hiukset ylettyy jo olkapäälle. Minusta hiusten kasvatus on jännää :D

No ei kyllä ole vaan minusta pikemminkin tylsää kun ne pitäis viikossa kasvaa... ;)

Mulla alkaa olla polkka mitassa, ihan lyhyet ollut hiukset aina mutta nyt haluan ihan pitkät hiukset. Olen miettinyt pidennyksiäkin, että helpottuisi tämä kasvattaminen mutta mietityttää se rahanmeno...

Alkuperäinen kirjoittaja ap kalkkis:
Mie ajelin kaljun joskus talvella -09, vappuna oli sellanen parin sentin siili. Nyt pisimmät hiukset ylettyy jo olkapäälle. Minusta hiusten kasvatus on jännää :D

No ei kyllä ole vaan minusta pikemminkin tylsää kun ne pitäis viikossa kasvaa... ;)

Jos haluat viikossa pitkät, niin osta peruukki :D
Ei vaan, minusta on jännää suihkun jälkeen kammata märkää tukkaa ja tarkastella että kuinkas paljon se nyt on kuukaudessa taas kasvanu... Joskus kyllä toivoisin että kasvais nopiampaa, mutta ko ei sitä voi hoputtaa niin pittää vaan ootella.

Alkuperäinen kirjoittaja Lightyear:
Mulla alkaa olla polkka mitassa, ihan lyhyet ollut hiukset aina mutta nyt haluan ihan pitkät hiukset. Olen miettinyt pidennyksiäkin, että helpottuisi tämä kasvattaminen mutta mietityttää se rahanmeno...

...tämä juuri kun en ole valmis laittamaan hirveitä määriä tavallaan tuhka tuuleen...

Onko ap:llä ketään tuttua kampaajaa joka laittais esim. teippipidennykset jos itse tilaat hiukset netistä? Tulis varmaan halvemmaksi...

No eipä kyllä oo. Ja tosiaan kun se mielipide vähän niinku on että tuntuu turhalta rahanmenolta tuo pidennys... Vissiin vähän pihi...

Yhteistyössä