hiusasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

phisu

Vieras
vaaleahiuksiset,miten usein joudutte käymään kampaajalla?kuinka nopeesti teillä tulee tyvikasvu,ja kellastuuko teidän hiukset?miten te saatte värin pysymään hyvänä ja ihanan kirkkaana?

jos itse haluaisin värin pysyvän hyvänä,ei riittäis edes kerran kuussa kampaajalla käynti.tulee kalliiksi olla blondi,kun se on hyvä niin vähän aikaa,ehkä pari viikkoa värjäyksen jälkeen.syynä veden kupari(?) ja oma tumma väri joka näkyy niin inhottavasti juuressa.voih,niin pitkä oli projekti tummasta vaaleeks,ja nyt kokoajan saa ahdistella tän väsin kanssa.

Mä käyn 5-6 viikon välein. Mun ratkaisu on raidoituksessa, joilla tehdään kahta eri vaaleaa sävyä. Juuri ei tule niin selkeästi esiin. Kellertävyyttä ehkäisen kampaamoshampoita käyttämällä.

pitään blondasin maantienväritä tukkaa. oma väri siis melko tumma mutta markettiväreillä tarpeeks vaalean ilman värinpoistoja. käytin semmoista hopeashamppoota ja hoitoainetta joilla väri ei kellastunut. juurikasvua saa piiloon myös raidoilla ettei aina välttämättä tarvi koko päätä värjätä. parin kuukauden välein värjäsin silti koko pään. kampaajalla värjätyttämiseen ei todellakaan oisi ollu varaa.
nyt olen onnellisempi brunette.

Käytän vaan hopeashampoota hiuksen kirkastamiseen (keltaisen värin taittoon). Värjätä ei tarvitse, kun luonnostaankin on todella vaaleat hiukset, likimain platinanvaaleat.

Mulla on luonnostaan maantienvärinen tukka, joka on värjätty platinablondiksi. Käyn kampaajalla 6-8 viikon välein jolloin värjätään juurikasvu ja leikataan hiukset.

Värjäysten välissä käytän hopeashampoota joka toinen päivä. Kerran viikossa pesen hiukset syväpuhdistavalla shampoolla ja laitan pyyhekuivaan tukkaan hopeashampoon 10-15 minuutiksi. Sen jälkeen joku hoitava naamio.

Silloin kun värjäsin itse, saatoin laittaa värin 3 viikonkin välein, mutta siihen rääkkiin en enää kyllä halua tukkaani laittaa.

hmm.hopeashampoo(ehkä joka toinen päivä) ja syväpuhdistava kerran viikossa on käytössä,silti kellastuu n.4vkon jälkeen sietämättömaksi.
täytyypä vielä kokeilla tuota että pitää sitä hopeashampoota noin kauan aikaa!
raidoittanut olen minäkin,mutta nopeesti ne vaan katoo ja oma tumma väri puskee sieltä.
koko elämän ollu tumma niin kiva pitää välillä tätä vaaleeta.en vaan tiennyt sen olevan ihan NÄIN rankkaa...

se on kyllä ollut käytössä,mutta täytyy ostaa kyllä sitä vielä sit lisää.vaikka aiemmin tuntui ettei silläkään ollu suurta merkitystä...mutta kiitos kaikille vinkeistä! :))