M
"mie"
Vieras
Olen kasvattanut hiuksia niin että nyt ne yltävät olkapään tasalle.
Suorina ovat ihan ok:n näköiset mutta välillä haluaisinkin kiharaa.
Paksut hiukset ja kuivuminen vie aikaa . Patukoilla tulee hyvät kiharat mutta kuivuminen kestää jos taasen pistää patukat lähes kuiviin hiuksiin niin kiharat ei onnistu niin hyvin ja tasaisesti. Aikaa ei olisi joka kerta kuivattaa harjakihartimella+ kihartimella joilla tulee myös ok kiharat.
Nyt mietin jo permanenttia kasnnattaisiko ? Ja millainen ?
Hyviä vinkkejä kaivataan
Suorina ovat ihan ok:n näköiset mutta välillä haluaisinkin kiharaa.
Paksut hiukset ja kuivuminen vie aikaa . Patukoilla tulee hyvät kiharat mutta kuivuminen kestää jos taasen pistää patukat lähes kuiviin hiuksiin niin kiharat ei onnistu niin hyvin ja tasaisesti. Aikaa ei olisi joka kerta kuivattaa harjakihartimella+ kihartimella joilla tulee myös ok kiharat.
Nyt mietin jo permanenttia kasnnattaisiko ? Ja millainen ?
Hyviä vinkkejä kaivataan