Hiukan hassu tapaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miesmielikäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miesmielikäinen

Vieras
Tarttee oikeen täältä naisten palstalta kysyä neuvoa kun naiset ny tietää paremmin miten nää hommat menee. Tossa pidemmän aikaa oon tiiraillu tommosta hyvännäköstä nuorehkoo mimmiä ja usein nähny sen moottoripyöräkypärä päässä tossa naapuritalossa. Tai sitä laittamassa päähän. Kerran näin sen kaupassa vaaleissa ohuissa trikoissa ja huh huh kun punaset pikkarit loisti läpi ja verhoili sen täydellisen tiukan takamuksen...

No eräänä päivänä näin sen pihal ku olin itekki ja heitin jotain, että "maksaisin kyllä melkein mitä vaan kun saisin sut lakanojen väliin..." No mimmi oli joteskin mukana mutta hiukan hiljainen ja nolosteli... No tostahan meikä vaan innostu.

No nyt sitten eräänä päivänä näin sen taas motarikypärä päässä ja... voi helkkari, sehän nousi jonkun tyypin kyytiin. Eihän se ite ees saa ajaa. No nyt oon selvittänyt sen iän ja sehän on vasta 15v,

heitinkin sille tossa tänää, että pitää hiukan ootella ku oot niin nuori... ja se hymyili ja punasteli...

[QUOTE="eee";24284130]No en mä tuota tapausta hassuksi sanoisi... lähinnä noloksi, jos sä vielä tytön iän paljastumisen jälkeenkin sille ehdottelet.[/QUOTE]

No kohta se on 16v, joten mitäs noloo siinä on. Ja eipä noi trikoot plus sexypikkarit paljoo jätä arvailuun varaa. Jos pääsen nuo häneltä joskus vetämään alas ja sukeltamaan ihanaan seksiseikkailuun hänen kanssaan, tulee se olemaan elämäni paras hetki.

varsin usein teinit (eikä kaikki aikuisetkaan tajua) kuinka hyvin ne alusvaatteet näkyy valkoisten ja vaaleitten vaatteiden läpi. Eikä ne pikkutytöt tajua sitäkään kuinka äijät niitä kuolaavat.

Että annas flikan olla ja hae joku ei-sakkolihaa.

Niin missä se hassu osuus oli? Ei se sinua halua, joten lopeta ennenkuin nolaat itsesi lopullisesti.

Aika typerää mennä tuollaisia asioita sanomaan, ootko joku dille?

[QUOTE="vieras";24284198]Ne trikoot ja sexypikkarit ei ole laitettu päälle sinua varten, vai mitä viduu sä luulet?[/QUOTE]

Ai ketä varten ne on laitettu? Ja emmää mikään vanha oo, että silleen (28v).

Yhteistyössä