Hittoako ne tota hälytysääntä soittelee ilman mitään varotuksia!!!

Niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Juu, siis Helsingin rannalla kuului. Kesti vaan hetken. yritin etsiä infoa tuosta, mutta missään ei mitään!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Stanan pällit soittelee torviaan ja säikäyttelee kansalaisia.
Oletko nyt ylpeä, kun vasta tässä vaiheessa kerrot PAIKKAKUNNAN.
Olet herättänyt puoli Suomea soittelemaan 112:een ja hysterisoimaan.

Voi video mikä spede olet
Itse olet. JOS SE HÄLYTYSÄÄNI EI OLE MUUALLA KUIN TÄÄLLÄ KUULUNUT NIIN KUKA SPEDE SIITÄ SOITTELEE MINNEKÄÄN???

en minä ainakaan.

Ensimmäisellä sivulla, heti aloituksesi jälkeen joku alkoi jo vouhkaamaan 112:een soittamisesta. Että revi nyt siitä, TOUHO
^siis itse omalla viestilläsi/hysterisoinnillasi aiheutit asian, TAJUATKO nyt vai VÄÄNNETÄÄNKÖ rautalangasta ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Juu, siis Helsingin rannalla kuului. Kesti vaan hetken. yritin etsiä infoa tuosta, mutta missään ei mitään!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Stanan pällit soittelee torviaan ja säikäyttelee kansalaisia.
Oletko nyt ylpeä, kun vasta tässä vaiheessa kerrot PAIKKAKUNNAN.
Olet herättänyt puoli Suomea soittelemaan 112:een ja hysterisoimaan.

Voi video mikä spede olet
Itse olet. JOS SE HÄLYTYSÄÄNI EI OLE MUUALLA KUIN TÄÄLLÄ KUULUNUT NIIN KUKA SPEDE SIITÄ SOITTELEE MINNEKÄÄN???

en minä ainakaan.

Ensimmäisellä sivulla, heti aloituksesi jälkeen joku alkoi jo vouhkaamaan 112:een soittamisesta. Että revi nyt siitä, TOUHO
^siis itse omalla viestilläsi/hysterisoinnillasi aiheutit asian, TAJUATKO nyt vai VÄÄNNETÄÄNKÖ rautalangasta ?
Vähän SÄ oot läppä :LOL:
 
Eikö se tasaseen kuuluva ääni ole aina testiääni? Mä olen ollut siinä luulossa. Joko suunniteltu testaus tai ukkosen tms. takia lauennut. Sitten jos se ääni on semmonen nouseva ja laskeva, niin ei kiroilla kovaa häiritsevää ääntä, vaan mennään kotiin ja radio päälle. :D
 
svjsdfhlkjsfdhkjfg
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Juu, siis Helsingin rannalla kuului. Kesti vaan hetken. yritin etsiä infoa tuosta, mutta missään ei mitään!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Stanan pällit soittelee torviaan ja säikäyttelee kansalaisia.
Oletko nyt ylpeä, kun vasta tässä vaiheessa kerrot PAIKKAKUNNAN.
Olet herättänyt puoli Suomea soittelemaan 112:een ja hysterisoimaan.

Voi video mikä spede olet
Itse olet. JOS SE HÄLYTYSÄÄNI EI OLE MUUALLA KUIN TÄÄLLÄ KUULUNUT NIIN KUKA SPEDE SIITÄ SOITTELEE MINNEKÄÄN???

en minä ainakaan.

Ensimmäisellä sivulla, heti aloituksesi jälkeen joku alkoi jo vouhkaamaan 112:een soittamisesta. Että revi nyt siitä, TOUHO
Joo khyll toi ap on vähän "outo"- - -
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Siis ettekö ennen oo noita hälytyksiä kuulleet? Tampereella ainakin testailevat usein. Vika on näissä testeissä siinä, että en ole kertaakaan ottanut niitä tosissani ja mitään puhetta ei tänne kuulu, että "harjoitus". Joten mites, jos on tositilanne...

Hätänumeroon soitetaan jos itsellä tai toisella on hätä. Jos on yleinen - kunnallinen tai jopa kansallinen hätätilanne niin eiköhän 112 sen jo tiedä valmiiksi, sinne ei tarvitse soittaa sitä ja tiedottaa jos pillit raikuvat muutenkin. Se 112 ei muuten ole numerotiedustelun kaltainen juttu.
Niin no se harjoitus on 7 sekunttia, tositapauksessa hälyytys kestää minuutin putkeen. Siinä luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän juosta sisälle.
 

Yhteistyössä