Hitto toi piski nolas mut...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Oltiin lenkillä, yks kaks nykäs hihnansa poikki, naps vaan. Ja vissiin meni korvat tukkoon samalla, hurtta lähti kirmaamaan ku Scooby Doo, isot lerppa korvat heiluen. Eikä kuule yhtään kun koitan kiljua sille.|O Onneks yks tyttö sai sen kiinni, kun hurtta meni moikkaamaan sen koiria. Hemmetti että hävetti!

Mä kävin joskus airikseni kanssa mätsärissä. Reissu ei mennyt ihan nappiin, mutta uskon, että julkinen nöyryytys silloin tällöin kasvattaa luonnetta ja pitää egon siedettävän kokoisena. Eli hyvää se vaan tekee :D

Samoin. Lähti vetämään ihan täysillä juoksin ja juoksin, jäi naisen viereen nätisti kävelemään ja syynä olikin että naisella oli kassissa lihakaupasta tuotua tuoretta lihaaXDXD

No, ois ees oma koira niin ois ehkä tottunut näihin noloihin tilanteisiin:laugh: Toi on vielä aika isokokoinen, ja yltiöystävällinen, rakastaa kaikkia ja niitä rakkaita pitää tietty moikata koko ruhon voimalla, näin jo sieluni silmin kuinka se teilaa kaikki ihmiset kumoon tosta kävelytieltä...

Ei senkään maremman omistaja nyt niin onnellinen ollut, jonka "pikku" lemmikki kaatoi äitini tuolla keskellä kylää selälleen jalkakäytävälle, painui päälle maate ja alkoi nuolla äitini naamaa ;)

Äiti tosin itse edesauttoi tilannetta tuppautumalla kyykkyyn koiran eteen lällyttelemään sitä. Mutta kyllä se omistaja oli punainen. :D

Ei senkään maremman omistaja nyt niin onnellinen ollut, jonka "pikku" lemmikki kaatoi äitini tuolla keskellä kylää selälleen jalkakäytävälle, painui päälle maate ja alkoi nuolla äitini naamaa ;)

Äiti tosin itse edesauttoi tilannetta tuppautumalla kyykkyyn koiran eteen lällyttelemään sitä. Mutta kyllä se omistaja oli punainen. :D

:laugh: Luojalle kiitos mä vältyin tolta kohtalolta...

Hei, ja sitten tuli mieleen oma rakas labbikseni ajalta, kun olin ihanan epävarma teini-ikäinen, yläasteella. Kävelin koiran kanssa parkkeeratun teinicorollan ohitse, koira löysässä flexissä. Corolla oli täynnä pari vuotta vanhempia amisjannuja, joista joku rohkaistui viheltämään perääni. Yritin olla coolina ja olla vilkaisemattakaan siihen suuntaan, mutta sitten loppui flexistä jousto. Koirani oli tulkinnut vihellyksen kutsuksi ja hypännyt Corollan avoimesta takaikkunasta sisään ja jannun syliin. Koira tuli noudettua aika vilkkaasti...

Hei, ja sitten tuli mieleen oma rakas labbikseni ajalta, kun olin ihanan epävarma teini-ikäinen, yläasteella. Kävelin koiran kanssa parkkeeratun teinicorollan ohitse, koira löysässä flexissä. Corolla oli täynnä pari vuotta vanhempia amisjannuja, joista joku rohkaistui viheltämään perääni. Yritin olla coolina ja olla vilkaisemattakaan siihen suuntaan, mutta sitten loppui flexistä jousto. Koirani oli tulkinnut vihellyksen kutsuksi ja hypännyt Corollan avoimesta takaikkunasta sisään ja jannun syliin. Koira tuli noudettua aika vilkkaasti...

Ai hemmetti mikä painajainen:laugh: Mullakin ollut koira, ja joinakin päivinä sitä mietti että mikähän idea tässä koiran omistamisessa olikaan...

meillä kerran oli oventakana ulkomaalainen taulukauppias,kun avasin oven labbiksemme tökkäsi nokkansa miehen munien kohdalle haistoi sa aivasteli monta kertaa.Sai kauheen naurukohtauksen ja pyysin äitini ovelle :laugh: