Hitto tätä oloa!!!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Mulla on nyt viikon särkenyt päätä ihan törkeesti ja huimaa.
Lauantaina kävin päivystykses ja ei ne oikein mitää sanonut, käski mun jatkaa epäiltyyn poskiontelotulehdukseen Amoxinia.
Lopetin sen käytön kesken kun pääkipu selvästi paheni sen aikana.
Nyt sitten oon lauantai-illasta asti ottanut sitä lääkettä(2per päivä ) ja tää pääkipu pahenee ja huimaa koko ajan.
Verenpaine on ollut koko ajan noin 91/65, tänään mittasin niin oli 84/62.
Raskausviikkoja 19+4
potkui en oo viel tuntenut :|
Ne kyl päivystykses sano, että sinne uusiks jos ei parane olo, mut koitin nyt eka soittaa neuvolatädille, mut ei ollut paikalla. Nyt ootan sen soittoo.

Mä haluun tän pääkivun ja huimauksen pois!!!!! :'(

moi. mä en oo raskaana, mut mullaki oli toista viikkoo sellanen pyörryttävä olo ja väsymys. päätäkin särki ajoittain. no sit alko yks kaks kauhee flunssa, mut se outo olo hävis..et sitä se oli sitte.

Alkuperäinen kirjoittaja funkyMama:
Tuohan voi olla raskausmyrkytyskin jopa..? :o Käy neuvolassa!

No kun netistä oon kattonut, niin raskausmyrkytys alkaa vasta 20viikon jälkeen ja ei mulla oo turvotusta esim mikä liittyy raskausmyrkytykseen.
Mä odotan just että se neuvolatäti soittais mulle ja sanois mitä tehdä.
Menenkö sinne vai käskeekö se menee päivystykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
moi. mä en oo raskaana, mut mullaki oli toista viikkoo sellanen pyörryttävä olo ja väsymys. päätäkin särki ajoittain. no sit alko yks kaks kauhee flunssa, mut se outo olo hävis..et sitä se oli sitte.

Mulla on ollut flunssaa jo kaks viikkoa ja viikko flunssan tulon jälkeen alko pääkipu ja huimaus.

Niin ja raskausmyrkytyksestä vielä, että siinä on netin mukaan korkee verenpaine ja mulla siis matala.
Ja lauantaina päivystyksessä otettiin tulehdusarvot, niis ei mitään ja pissakoe, ja se oli hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eikö tuo alapaine ala oleen jo hälyttävän alhainen?Mikä se raja oli milloin munuaiset kärsii?Lääkäriin nopsaan!!

Ja höpsis... Tuollaiset paineet minullakin on. Ja vielä lääkityksellä, joka yleensä nostaa verenpainetta.

amoxin ei aina pure pöpöihin ja ihmettelen, että epäiltyyn tulejdukseen sitä syötetään. Flunssakausi meneillään...

Ei antibiootteja saa tollain eestaas veivata, lopeta kokonaan jos luulet ettei ne käy sulle. Saat aikaseksi vaan antibiootille vastustuskykysiä pöpöjä noin.
Mulla oli samoilla viikoilla hemoglobiini ja verenpaine pudonnu tosi alas, aiheuttaa nimenomaan sun mainitsemiasi oireita.
Piipahda neuvolassa katsomassa hemppa, saatat tarvita rautalisää. Verenpaineen nostoon mulla ei auttanut kuin lakut:)
Ja muista juoda vettä ja reippaasti, lapsivesikin kun uusiutuu koko ajan, elimistö tarvii lisänesteytystä enempi. Päänsärky voi johtua myös ihan puhtaasti hormonaalisista syistä, sille ei voi mitään muutas kuin hoitaa edellä mainitut kuntoon ja kokeilla vaikka panadolia.
Mä hoidin pahimman päivän säryn sillä, että huitasin tuopillisen vettä ja menin pimeään makkariin vetämään unta tukkaan=D

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mulla oli noilla vkoilla reilu kaks vkoa joka päiväistä päänsärkyä ja huimausta.kuului kuulemma raskauteen meni ohi kun vkoja lisää.

Toivottavasti ei oo juu mitään normaalista poikkeavaa, mutta ihan mielelläni meen tarkistaa, kun kuitenkin oon huolissani myös tästä vauvasta.

Yhteistyössä