V
"vieras"
Vieras
Marika-Mirka Matilda.
Ei sovi yhtään. Kuulema kutsumanimi Mirka. Oli pokassa pitelemistä kun kuulin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"kaveri".
No toi Marika-Mirka on ihan älytön! Sitten vielä korosti että ei saa sanoa Marika-Mirkaksi, vaan kutsumanimi on Mirka! Miksei sitten antanut nimeksi vaikka Mirka Marika tai Mirka-Marika?![]()
no toi marika-mirka on ihan älytön! Sitten vielä korosti että ei saa sanoa marika-mirkaksi, vaan kutsumanimi on mirka! Miksei sitten antanut nimeksi vaikka mirka marika tai mirka-marika? :d
Mun kaverit tai "kaverit" avautuu sitten kesäkuussa siitä, miten on lapsiparkaa nimellä paiskattu :xmas:melkein jo luulin,että joku mun kaveri avautuu täällä meidän tytön nimestä :xmas:
Paitsi että mistä aloittaja tietää että lasta kutsutaankin Mirkaksi, jos ei oo oikeasti kaveri. Tuskin siellä lehdessä lukee tuota
Mun kaverit tai "kaverit" avautuu sitten kesäkuussa siitä, miten on lapsiparkaa nimellä paiskattu :xmas:
Laitetaan hei samaan lehteen, niin shokeerataan porukkaa oikein kunnollaJust mietin samaa, olkaa valmiina elokuulla järkyttymään kun laitan oikein ison ilmoituksen lehteen![]()