Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

Espanjasta
Voin lähettää sinulle hiustenpidennyksen, sellaisen kuin haluat ja muutamalla kympillä. Hius mitä minun kautta saa on Balmainin 100% aitohius Pariisista, ihan huippu! Suosittelen noilla klipseillä laitettavia, heidän sivuilta (löytyy kun googletat) näet niistä monta kuvaa. On toimivia ja itsellänikin on samanlaiset clipseillä. Ihana puoli on se ettei tuhoa omaa hiusta ja ne saa pois kun haluaa. Asun Espanjassa ja siksi saan niitä helposti ja halvalla. Laita postia ja lähetä hiuksistasi kuva ja pituus minkä haluat (25, 44 vai 60cm)niin voin sulle ne lähettää, postarit ei paljoa ole. Osoite: jennyshome@windowslive.com En siis ole mikään kaupustelija/yrittäjä vaan ihan muuten vaan voin auttaa sillä tiedän Suomen suolaiset hinnat ja olen itse aivan hullaantunut pidennyksiin. Toki sen vuoksi pohdiskelenkin, että perustaisiko nettifirman vai ei.

pöö
mä oon tilannu nyt kerran dreamhairist ja makso 100e aidotkuidut ja on kestäny nyt jo yli vuoden se paketti mulla, nyt pitäs tilaa uuet ja aattelin tota cybershoppia siel on vaa 89e onkos kellää kokemuksii sieltä?? :))

pöö
rekisteröityminen ei ainakaa maksa, jos sielt tilaa ni rekisteröityy vissii iha automaattisest sinne, et helpottaaa sit ens kerralla tilaaminen. en oo kyl iha varma mut ite just tilasin ekaa kertaa sielt ja se rekisteröi minut ite sinne sitte :) ja jos oot rekisteröityny sinne ni joskus voi saada jotaa etuja esim. -10e tuotteista tai jotaa sellast :)

vieraiden kampaajien pelkuri
Alkuperäinen kirjoittaja updown:
Jos päädyt ottamaan,kulje kesällä hattu päässä...Aurinko kun sulattaa ne liimat ja tukka lähtee..
*kokemusta on* :ashamed:
huoh, ei sula jos on kunnollinen tekijä.

kilpailuttakaa yms. omalla kampaajalla oon käyny monta vuotta, tekee ihan mahtavaa työtä ja lopetti kampaamonsa mut tulee mulle kotiin hommat tekemään.
anto mulle aikoinaan hiustenpidennykset n. 300e ja ne kesti kaiken.

maksakaa laadusta, ei hairstoren ns. "nimestä"

matsu
Itselläni on ollut noi klipsipidennykset noin 1,5 vuotta ja voin kertoa että lyhyissä hiuksissa eivät toimi laisinkaan, ohuissa hiuksissa näkyvät vielä klipsit lävitse, eivät pysy hiuksissa ja koko ajan on tunne että klipsikohta näkyy hiusten lävitse. pidemmissä hiuksissa olivat kivat.
suoristus, kiharrus, värjäys yms ei sopineet vaikka hius oli aitoa remy hiusta..
hoidin hiusta kuten neuvottiin, tilasin itse netistä hiukset dream hairista.
en tilaa uudestaan enkä aio enää käyttää klipsejä.

millaisia kokemuksia teippipidennyksestä? onko helppo laittaa itse tai ei ammattitaitoisen kaverin kanssa vai tarvitseeko ammattiapua tms?
olen harkinnut, mutta toimiiko nämä lyhyissä hiuksissa laisinkaan vai tarviiko olla sitten tietyn pituiset hiukset? itsellä osa hiuksista n.2 cm pituisia eli aika lyhyttä sorttia!

Mulla maksoi 3 punttia laittoineen päivineen 290?.
Pituus on 30/35cm en tiedä varmaksi,halusin vain lyhyimmän vaihtoehdon.
Sinettipidennys.

matsu:teippipidennyksistä kuullut vain negatiivista.Eivät pysy kunnolla,näkyvät.

satu.
kyllä, ovat repineet omat hiukseni todella surkeaan kuntoon. eihän siinä, oikealla ja vasemmalla puolella korvan yläpuolella omat hiukset katkeilleet todella pahasti, suuret kaljut läikät/3cm pituista hiusta siinä kohdalla. kellään muulla samalla tavalla käynyt? ja tietysti omat hiukset on ohentunu, en todellakaan nuku klipsit päässä.

hp
Itse tilasi klipsipidennys.fi osoitteesta Aitohiusklipsit ja hyvin on toiminut. Hiusta oli enemmän kuin rapunzelin vastaavassa pidennyksessä, joka mulla oli aiemmin.
Olen käyttänyt klipsipidennyksiä jo muutamanan vuoden eikä ne mun hiuksia ole katkoneet.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi :eek: Raaskisko :whistle:
Hei! Haluatko tosiaan toisen hiuksilla koristautua? Minusta se tuntuisi ainakin aika inhottavalle. Tosin, minulla on aika pitkät hiukset joihin olen ihan tyytyäinen.

kiiraaaaa
kuulostaisi mun tilanteessa parhaalta vaihtoehdolta kun haluun ne välillä poiskin, urheillessa pitkät hiukset vaan hiostaa. En oo ennen kokeillu klipsipidennyksiä mut laitoin just tilaukseen et pääsen testailemaan kuinka hyvin ne pysyy kiinni jne

Turhatteipit
Tilasin Hairiumista syksyllä -09 teippipidennykset (varustettu valmiilla teipillä) ja kiinnitin ne itse kotona tarkasti ohjeiden mukaan (puhtaisiin rasvattomiin hiuksiin, jne, jne), enkä laittanut liikaa/liian vähän hiusta yhteenkään liitokseen. Ensimmäiset pidennykset lähtivät jo ekassa hiustenpesussa ja loputkin parin päivän kuluessa. Sitten sain tuttavalta järeämpää teippiä (oisko ollut Dreamhairista tilattua, en nyt muista...) ja teippihiukset pysyivät tuolla järeämmällä teipillä noin 5 päivää. Kaikenkaikkiaan koko homma veetutti jälkikäteen rankasti, teippihiuksia olisi saanut muualta kuin Hairiumista paljon halvemmalla (tilasin aikanaan hetken mielijohteesta sieltä enkä malttanut vertailla muihin paikkohin) ja ennenkaikkea koko teippihiushommeli on mielestäni ihan älytöntä. Varmasti yksi syy huonoon kiinnittyvyyteen oli toki se, että mulla on helposti rasvottuva päänahka, joten en suosittele teippipidennyksiä muillekaan joilla on rasvoittuvat hiukset ja tarve pestä usein hiuksia. Lisäksi teippinauhat tuntuvat inhottavalta klönteiltä päässä vaikka laittaisi ihan minimimittaisia noin 3-4 cm:n kaistaleita (sitä kapeammat eivät pysy). Ainoana teippihiusten hyvänä käyttökohteenä näkisin sen jos pitkähiuksinen henkilö haluaa laittaa teippihiuksilla tuuhennosta takatukkaansa ts. niskaan eikä pese hiuksiaan kovin usein.

harrastelija
itse olen tilannut hiukset yleensä itse, menee n. 2 punttia puolipääpidennyksiin, hiukset maksaa 50-70? puntti niin haloo, miten parturi voi ottaa tyyliin 500? pidennyksistä, laskekaapa tuntitaksaa... itse olen siis tilannut itse ja kampaaja laittanut tuntitaksalla, täälä päin se on 30? tunti ja aikaa mennyt yleensä n. 1,5h

Yhteistyössä