Hitaasti kehittyvä 4kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko vauvani kehittynyt jotenkin liian hitaasti, kun ei vielä 4kk yritäkkään kääntyä? Esikoiseni kääntyi jo reilu 3kk:n ikäisenä.. Lelun kyllä osaa ottaa käteen joten kuten.

[QUOTE="-p-";24497093]No ei ole. Mun vauva alkoi kääntyillä aktiivisesti vasta 6kk iässä, ja nyt 10kk iässä melkein kävelee tuetta...[/QUOTE]

Kiitti rohkaisusta :) Kyllähän mä sen periaatteessa tiedän, mutta välillä vaan meinaa huolestuminen nostaa päätään, kun tuo vaan tyytyväisenä möllöttää eikä tee elettäkään kääntyäkseen..

Minun lapseni kääntyi mahalta selälleen n. 3,5 kk. iässä mutta selältä mahalleen vasta n. 6 kk. Sitten lähtikin siitä melkein heti peruuttamaan ja pian sen jälkeen ryömimään. Nykyisin on 1 v. liikunnallisesti oikein hyvin kehittynyt tyttö.

[QUOTE="a p";24497117]Kiitti rohkaisusta :) Kyllähän mä sen periaatteessa tiedän, mutta välillä vaan meinaa huolestuminen nostaa päätään, kun tuo vaan tyytyväisenä möllöttää eikä tee elettäkään kääntyäkseen..[/QUOTE]

Yritä olla vertaamatta esikoiseen (vaikka vaikeaa onkin). Myös mun vauva vain möllötti tyytyväisenä, ja ajattelin, että on vain tosi rauhallinen luonteeltaan. No, nyt 10kk vauhti on aivan järjetön eikä rauhallisuudesta tietoakaan.

Yhteistyössä