Hirvox saa painua hittoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellu

Vieras
Meidän Volta imuri sano eilen työsopimuksen irti, se on nyt 1½v vanha ja Hirvoxsilta ostettu.
Olen ny koko aamun yrittäny soittaa liikkeeseen kysyäkseni et kuinka pitkä takuu tuossa mööpelissä on kun sitä ei ostokuitissa mainita joka on samalla takuukuitti.
Ensinnäkin kuitissa mainitsemaan numeroon soittaessani sielä paasattiin numero ei ole käytössä, netistä etsin uutta numeroa ja sitten kun sen löydän ja rimputan sinne kymmeniä kertoja kukaan ei vastaa. Onkohan liike menny nurin =( hemmetti.. en viitsi lähteä ajamaankaan nyt sinne kun matkaa on 40km.
Ja kaiken huipuks, tänään hajos vielä mikrokin, prrrr...mikäköhän seuraavaks leviää tää tietokone tietyst.
Kyllä taas nyppii.

Mulle kuluttajaneuvoja sanoi joskus, että takuuajat eivät ole ihan tarkkoja. Jos vaikkapa tv:lle on myönnetty vuoden takuu mutta tv hajoaa puolentoista vuoden kuluttua, myyjä on velvollinen korvaamaan tuotteen, koska tv:n pitäisi kestää paljon pitempään kuin puolitoista vuotta.

Meillä tuo imureiden hajoaminen on kroonista. Kuinkahan monta hajonnut takuuaikana, en edes muista. Imuri onkin meidän huushollin eniten käytössä oleva vehje.

no mun tuurilla tossa on tietysti vaan vuoden takuu, kunhan ny sais vaan ensiks sen tietää jos ne pellet sielä liikkeessä luurin vois jossakin vaiheessa nostaa korvalleen.

Meillä syttyi yli 10 vuotta palvellut imuri palamaan noin kolme viikkoa sitten. Hobbarilta tilattiin uusi samantien, mutta ei ole näkyny vielä. Pikkasen ahdistaa ilman.
Kyllähän ne pölyt saa pois kun nihkeällä pyyhkii, mutta jotenkin sitä imuria silti kaipaa.

Yhteistyössä