HIRVEITÄ TARINOITA sinkkukaverilta naisten (äitien ryyppäämisestä)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hyvää päivää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos kyseessä olisi ollut mies jolla vaimo ja pieni lapsi kotona niin silloinhan asia olisi ollut OK?

on seki kumma et tää ilmiö on sit ok! ei oo musta kumpikaa ok vaan hävettävää ja törkeää touhua!

Alkuperäinen kirjoittaja äitinen:
oon AP:n kans hyvin samoilla linjoilla,kuvottavaa ja niin saastaista touhua nykyajan äideillä! Hyi olkoon! ettäs kehtaavat olla ja käyttäytyä noin ja ties miten. ei hyvää seuraa ja ihan kauhulla odotan näitten lasten tulevaisuutta...mitä lie lumppuja neki ja kaikki pahuus sallitaan. se on tätä nykypäivää et kaikki on sallittua ja jopa ihailtavaa!!! mitään rajoja ei tarvi pitää eikä muutaku menoks vaan ja sikailkaa oikein kunnolla! en tajua mikä siinä edes kiehtoo? mä en kehtais tulla enään kotiin miehen ja lasten luo jos kävisin baaris nolaamassa itteni! olis jo niin huono omatuntoki et olis aivan liian kamalaa. onnex järki ja omatunto on niin puhdas ja pää kunnossa mun ei edes tee mieli lähteä tollasiin mukaan =)

se on iha ittestä kiinni tahtooko tollasta tehä ja olla tollanen saasta! ja näitä saastasia sikoja löytyy miehistäkin,iha molempia isiä ja äitejä on niin törkeitä nykyään et huh huh!

soihdut esiin!
:attn:
:D

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Kuitenkin se 'fiksu' mies oli valmis menemään sen lumpun kotiin ja taatusti olis sitä polkassut josei olis ollu miestä ja muksua paikalla :P

Jos se mies on vapaa ja luuli naisenkin olevan ja kumpikin halusi niin miksei? Vai kuuluuko sinusta seksi vain avioliittoon? Ja nainen on mielestäsi lumppu siksi että haluaa seksiä ja "fiksun miehen" pitää välttää tälläistä naista?

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
no ehkei voi käydä tuomitsemaan tuntemattoman elämää josta ei tiedä mitään?? :o

Mä oon kyllä sitä mieltä, et kyllä voi tuomita jos kotona on 2kk vauva ja äiti on baarissa vetämässä perseet. Jo se riittää tuomitsemiseen, se 2kk vauva. Mutta siitähän täällä on jo toinen ketju, missä asia tulee ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Mä oon kyllä sitä mieltä, et kyllä voi tuomita jos kotona on 2kk vauva ja äiti on baarissa vetämässä perseet. Jo se riittää tuomitsemiseen, se 2kk vauva. Mutta siitähän täällä on jo toinen ketju, missä asia tulee ilmi.

kuinka tarkkaa keskustelua käytiin tässä kohtaamisessa, että kenen oma lapsi on ja mitä on tapahtunut parisuhteessa jne? Lapsihan oli siis isänsä hoidossa, kun äiti oli vetämässä perseet? Joten miten se lapsi vaarantui tässä tilanteessa? Ja koska toisten parisuhteen tapahtumista ei voi tietää mitään, niin silloin ei varmaan voi tuomita naisen tekemisiä?

Ja kaikista tyhmintä mun mielestä on käydä haukkumaan KAIKKIA nykyajan äitejä, kun ne on sellasia ja tälläsiä ja tollasia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, mikäs siinä. Vedetään perseet olalle ja petetään miestä lapsen ollessa 2 kk. Mitäpäs jos mies vaikka olisikin niin epäoikeudenmukainen, että suutuisi ja lähtisi kävelemään naisen käytöksen takia? Kyllä toki neidon kannatti uhrata lapsen tuleva perhe-elämä kännien ja vieraiden miesten nuolemisen takia. No, suurelle osalle tämän palstan naisista em touhu on kyllä varmasti ihan tuttua.

Tota, entäs jos mies on mokannut vielä pahemmin? Ihan vaan pointtina, että et voi tietää jos et tunne. Etkä tiedä välttämättä silloinkaan vaikka tuntisit.

Kuitenkin se 'fiksu' mies oli valmis menemään sen lumpun kotiin ja taatusti olis sitä polkassut josei olis ollu miestä ja muksua paikalla :P

SE MIES OTTI NAISEN KAVERIN KANTOAVUKSI MUKAAN!!! Luuletko, että olisi ottanut, jos olisi aikonut polkaista? Tämä kaveri muuten olisi jättänyt kännisen ystävänsä kadulle, jos ei ystäväni olisi pistänyt neitiä tulemaan avuksi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Juu, mikäs siinä. Vedetään perseet olalle ja petetään miestä lapsen ollessa 2 kk. Mitäpäs jos mies vaikka olisikin niin epäoikeudenmukainen, että suutuisi ja lähtisi kävelemään naisen käytöksen takia? Kyllä toki neidon kannatti uhrata lapsen tuleva perhe-elämä kännien ja vieraiden miesten nuolemisen takia. No, suurelle osalle tämän palstan naisista em touhu on kyllä varmasti ihan tuttua.

Tota, entäs jos mies on mokannut vielä pahemmin? Ihan vaan pointtina, että et voi tietää jos et tunne. Etkä tiedä välttämättä silloinkaan vaikka tuntisit.

Lapsenko siitä kuuluu maksaa, jos vaikka mies olisikin mokannut? Koska lapsi vanhempien mahdollisessa koston kierteessä maksumieheksi joutuu.

kuinka tarkkaa keskustelua käytiin tässä kohtaamisessa, että kenen oma lapsi on ja mitä on tapahtunut parisuhteessa jne? Lapsihan oli siis isänsä hoidossa, kun äiti oli vetämässä perseet? Joten miten se lapsi vaarantui tässä tilanteessa? Ja koska toisten parisuhteen tapahtumista ei voi tietää mitään, niin silloin ei varmaan voi tuomita naisen tekemisiä?

Ja kaikista tyhmintä mun mielestä on käydä haukkumaan KAIKKIA nykyajan äitejä, kun ne on sellasia ja tälläsiä ja tollasia. :)

Kukaan ei ole tuominnut kaikkia äitejä. Ainoastaan ryyppääväät ja huoraavat parikuukautisten äidit.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Jospa se oli ekaa kertaa synnytyksen jälkeen ulkona, ja kävi vanhanaikaisesti eli joi liikaa? Eikös melkein jokaiselle käy ainakin kerran niin, että juo liikaa ja tekee jotain tyhmää ja harkitsematonta...

Niinpä.

Täällä taas huolehditaan vähän turhan paljon toisten asioista, ja kuulopuheiden perusteella vielä. Mahtaa olla se oma elämä aika tyhjää kun on tollaiseen aikaa.

Kukaan ei ole tuominnut kaikkia äitejä. Ainoastaan ryyppääväät ja huoraavat parikuukautisten äidit.

no mä en tuomitse sitä, jos käy kerran ryyppäämässä, vaikka olisikin pieni vauva, jos se on isällään. Koska minä en laske isällä oloa "hoidossa" oloksi, kun on kotonaan. Toki ei ole jees baareilla jatkuvasti, jos on pieni lapsi.

"Huoraamista" en myöskään millään pysty tuomitsemaan tietämättä parisuhteesta MITÄÄN. miehiä ja naisia ja parisuhteita on niin moneen eri junaan.

Toki voi olla, että mies on ihana ja hoitaa lasta ja kotia kun vaimo vaan huoraa ja ryyppää. tai sitten ei.

Ikäväähän tuollainen on, ja varsin yleistä ilmeisesti. Mä en vaan jaksa vaivata päätäni moisilla, koska sitä saisi sitten tehdä jatkuvasti... Kukin eläköön valitsemallaan tavalla.

tuomitsen äidit, jotka eivät kykene viinasta olemaan erossa yhtään. Ja näköjään juodakkaan ei osata, vaan vedetään perseet! Sitte itketään kun joudutaan raiskauksen ym uhriksi

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:

Ai nyt se on pyytäny rahaakin? Sithän tää äiti oli vaan hankkimassa elantoonsa ja vaipparahoja vauvaa varten.

Mitä muuta se on, jos maksaa luonnossa miehen illan aikana tarjoamat juomat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ikäväähän tuollainen on, ja varsin yleistä ilmeisesti. Mä en vaan jaksa vaivata päätäni moisilla, koska sitä saisi sitten tehdä jatkuvasti... Kukin eläköön valitsemallaan tavalla.

En minäkään normaalisti. Se sinkkumieskaverin kertomus ovensuussa seisseestä miehestä pieni käärö olkapäällään vain tuntui niin pahalta. Myöskin kaverin järkytys kait tarttui, oli näkemästään vähän poissa shokeeraantunut...

Mitä sitten? Sehän luuli naisen olevan vapaa, mikä selvännäkijä sen pitäisi olla?

Mä olen kyllä sitä mieltä, että naista ollaan syyllistämässä ja tuomitsemassa tällaisesta käytöksestä paljon ankarammalla kädellä kuin miestä. Juhliminen selvästi lähtenyt lapasesta, toivottavasti ottaa opikseen, mutta ei kai tässä nyt hirveitä ole tapahtunut.

Mitä sitten? Sehän luuli naisen olevan vapaa, mikä selvännäkijä sen pitäisi olla?

Mä olen kyllä sitä mieltä, että naista ollaan syyllistämässä ja tuomitsemassa tällaisesta käytöksestä paljon ankarammalla kädellä kuin miestä. Juhliminen selvästi lähtenyt lapasesta, toivottavasti ottaa opikseen, mutta ei kai tässä nyt hirveitä ole tapahtunut.

Ei se ollut polkaisemassa. Se edelleenkin raahasi kotiinvientireissulle neidin ystävän mukaan. Tuskin olis raahannut, jos olisi aikonut käyttää tilannetta hyväkseen.

Tuomitsisin muuten miehen ihan yhtä jyrkästi. Jos 2 kk vauvan isä pummisi naisilta juomia baarissa, pettäisi ja raahattaisiin kotiin vaimon ja lapsen eteen kaatokännissä, olisin ihan samaa mieltä asiata. En vaan ole kuullut niin karmeita tarinoita miehistä, vaikka varmasti niitäkin löytyy. Ja tuomitsen siksi, että välitän lasten hyvinvoinnista yleisesti! Vituttaa vastuuttomat vanhemmat, miksi niitä lapsia pitää tehdä, jos ei ole valmis vanhemmaksi? Ja 2 kk kaatokännejä vetelevä pettävä ihminen ei todellakaan sitä ole.

Muutama vuosikymmen sitten tuollaiset naiset olisivat saaneet huoran ja juopon maineen. Nykyään kukaan ei lotkauta korvaansa, koska se on niin yleensä. Ollaan vapaalla, bilettämässä, rentoutumassa... Vaikka olisi 2 kk vauva kotona, tai ehkä JUURI SIKSI! Onhan se rankkaa kun on kokonaiset 2 kk pitänyt kotona kykkiä. Pakkohan sitä on päästä tuulettumaan. Minusta nykynaiset ovat säälittäviä, moraalittomia, huoramaisia juoppojuntteja. Ja jos kukaan uskaltaa sanoa mitään niin tekosyyt ovat a) olen masentunut, b) miehetkin saa ryypätä, joten miksei naiset, c) eihän vauva kärsi jos äiti ryyppää, kun imettääkin saa vaikka olis kaatokännissä... Sitten, SITTEN kuukauden lopulla nämä samat naiset vinkuu kun ei ole rahaa ruokaan! Ja sitten otetaan pikavippi tai kerjätään vaikka tuntemattomilta, että pääsee könyämään baariin uudestaan! YÖK.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

tuomitsen äidit, jotka eivät kykene viinasta olemaan erossa yhtään. Ja näköjään juodakkaan ei osata, vaan vedetään perseet! Sitte itketään kun joudutaan raiskauksen ym uhriksi

no mutta EDELLEEN saattaa olla vaikka ensimmäinen ryyppäyskerta viiteen vuoteen. Kun EI VOI toisen elämästä tietää.
Ja vaikka olisi kuinka perseet, niin ei liene oikeuta raiskaukselle?! :o :o

Muutama vuosikymmen sitten tuollaiset naiset olisivat saaneet huoran ja juopon maineen. Nykyään kukaan ei lotkauta korvaansa, koska se on niin yleensä. Ollaan vapaalla, bilettämässä, rentoutumassa... Vaikka olisi 2 kk vauva kotona, tai ehkä JUURI SIKSI! Onhan se rankkaa kun on kokonaiset 2 kk pitänyt kotona kykkiä. Pakkohan sitä on päästä tuulettumaan. Minusta nykynaiset ovat säälittäviä, moraalittomia, huoramaisia juoppojuntteja. Ja jos kukaan uskaltaa sanoa mitään niin tekosyyt ovat a) olen masentunut, b) miehetkin saa ryypätä, joten miksei naiset, c) eihän vauva kärsi jos äiti ryyppää, kun imettääkin saa vaikka olis kaatokännissä... Sitten, SITTEN kuukauden lopulla nämä samat naiset vinkuu kun ei ole rahaa ruokaan! Ja sitten otetaan pikavippi tai kerjätään vaikka tuntemattomilta, että pääsee könyämään baariin uudestaan! YÖK.

god damn. Mun pitää näköjään kunnostautua. Olen sentään nykynainen, enkä täytä kriteerejä. Paitsi olen ehkä säälittävä kun roikun täällä palstalla. :D
pitääkin kohta lähteä juoppohuorailemaan, jotta olen niinkuin kaikki muutkin nykyäidit. Harmi, etten enää imetä, niin en voi kännissä imettää. Jos juottaisi pojalle nokkamukista kaljaa? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

no mutta EDELLEEN saattaa olla vaikka ensimmäinen ryyppäyskerta viiteen vuoteen. Kun EI VOI toisen elämästä tietää.
Ja vaikka olisi kuinka perseet, niin ei liene oikeuta raiskaukselle?! :o :o

Ei ole todellakaan mikään puolustus!! Alkoholia ei todellakaan sivistynyt ihminen juo ikinä mihinkään järettömään känniin asti. Joka ikinen meistä huomaa kyllä, koska alkaa olla riittävästi alkoa veressä ja tilaa vaikka vettä välillä. Typeriä, typeriä ja vielä enemmän typeriä tekosyitä. Suomalaiset kännimuijat ovat niiiiiiin noloja ja käytöstavattomia.

Yhteistyössä