Hirvee verhomoka?*huono kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla ei ole tuplatankoa, tiikerinlilja on nipsuttimissa ku pituutta on vähän liikaa. pitää pestä ennenku uskallan lyhentää (nuo valkeetki oli ensin puol metriä lattialla, kun pesin niin just naftit)

*muoks ei oo ompelikonettakaan (vielä)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mulla ei ole tuplatankoa, tiikerinlilja on nipsuttimissa ku pituutta on vähän liikaa. pitää pestä ennenku uskallan lyhentää (nuo valkeetki oli ensin puol metriä lattialla, kun pesin niin just naftit)

*muoks ei oo ompelikonettakaan (vielä)

Meilläkin on paneeliverhot nipsuilla, ja vaan yksi tanko :D Luovuutta kehiin.

Siis seinän viereen kuviovero (joka on kyllä kaunis!) ja sen oikealle puolelle vaalea verho. Kun valo tulee kuitenkin ainakin kuvassa jonkinverran vaalean verhon läpi, niin olisi ehkä "luonnollisempi" näin. Sitten tilannetta voi vähän säätää laittamalla vaaleeta verhoa joko enemmän tai vähemmän kasaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MM:
Siis seinän viereen kuviovero (joka on kyllä kaunis!) ja sen oikealle puolelle vaalea verho. Kun valo tulee kuitenkin ainakin kuvassa jonkinverran vaalean verhon läpi, niin olisi ehkä "luonnollisempi" näin. Sitten tilannetta voi vähän säätää laittamalla vaaleeta verhoa joko enemmän tai vähemmän kasaan.

Peesi :)

taulua tuosta ajattelin, sitten kun makkari on rempattu niin sinne =) nyt saa roikkua tossa, mä en jaksa enää ku korkeintaan kokeilla sitä toiselle puolelle :laugh: esikoinen kuumeessa makaa sohvalla, huokas jo että "äiti anna verhojen olla jo ku mulla tulee hermot" :whistle:

aloin innoissani silittämään tota toista vaaleeta verhoa, niin tohkeissani että löin töpselin seinään vieressä nököttävästä sähkövatkaimesta. siinäpä sitten ihmettelemään kun ei rauta kuumene.. :xmas:

kiitos palstalaisille, oon nyt noita verhoja katsellu olkkarin lattialla x- asennossa maaten pari tuntia ja kyllä ne nyt on hyvät. ja parempi ollakin, ihan heti ei vaihto-operaatio passaa :D laitoin vielä kaikki tankoon, enkä nipsuttimiin niin hyvä on. jee.

Yhteistyössä