hirvee pyöräkuume!!

Mä ensin vastustelin kun miehelle kuume tuli, mutta kesällä se pärrän osti ja mäkin olen nyt ihan myyty :heart: Aivan loistavaa pärräillä tuolla tienpäällä, ja vaatteetkin on nykyään tosi mageita :whistle:

Jostain sullekkin pitäisi saada pärrä. Nyt.
 
mikäs pyörä henriettalla on?
joo oma pyörä pitää saada!! ei niitä tässä taloudessa noin niinku muutenkaan oo vasta ku kolme, siis ollaan yhdessä harrasteltu jo pidemmän aikaa mut nyt on iskeny niin hirvittävä halu saada ihan oma ja nimenomaan mun tarpeisiin ostettu veivi että ihan pakko vaan saada.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
mikäs pyörä henriettalla on?
joo oma pyörä pitää saada!! ei niitä tässä taloudessa noin niinku muutenkaan oo vasta ku kolme, siis ollaan yhdessä harrasteltu jo pidemmän aikaa mut nyt on iskeny niin hirvittävä halu saada ihan oma ja nimenomaan mun tarpeisiin ostettu veivi että ihan pakko vaan saada.
Suzuki 1000 kuutioinen,punainen:)GsX
 
Oivoi, iskee vanhallekin kuumetta kun ajattelee,,, möin kolme vuotta sitten Viragoni ja on harmittanut kyllä. Miehen pyärällä joskus ajelen mutta ei se oo niin kivvaa kun on korkea katupyörä ja lyhvät koivet,,, Aikansa kutakin, viimeistään eläkkeellä sitten =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
mikäs pyörä henriettalla on?
joo oma pyörä pitää saada!! ei niitä tässä taloudessa noin niinku muutenkaan oo vasta ku kolme, siis ollaan yhdessä harrasteltu jo pidemmän aikaa mut nyt on iskeny niin hirvittävä halu saada ihan oma ja nimenomaan mun tarpeisiin ostettu veivi että ihan pakko vaan saada.
Suzuki 1000 kuutioinen,punainen:)GsX
no hitto, hauska pyörä varmaan tuokin mut itse oon jostain syystä nyt kallellaan nakumpiin yksilöihin. oon miettiny ysisatasta monsteria tai sit superdukea.... löysin jo yhden monsterin jossa on akran sliparit ja voin vaan kuvitella millanen mölinä lähtee niillä siit koneesta!
 

Yhteistyössä