hipheihurraa, tuli hääkutsu postissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Miehen serkku menee naimisiin miehensä kanssa ja häät on Islannissa. Me ei olla vielä koskaan oltu missään reissussa (kotimaata lukuunottamatta) koko perheen voimin ja nyt sitten kesäkuussa lennetään Islantiin.

Aika ihanaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oi ihanaa! Vähänkö hieno kokemus luvassa. Kenties häissä näkee islantilaisia vaikutteitakin?

Mä oon kyllä myös hyvin iloinen :D. Ja varmasti näkee islantilaisia vaikutteita kun sulhanen on islantilainen. Miehen serkku oli myös kerännyt jo hääkutsuun tärkeimpiä nähtävyyksiä Islannista ja olivat saaneet hyvään hintaan neuvoteltua hotellihuoneita. Vielä pitää siis päättää että kuinka kauan ollaan (ja pystytään olemaan) reissussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Oi mä haluaisin päästä käymään Islannissa! On joskus ollut kyllä harkinnassakin (ennen lapsia ) mutta se oli sen verran kalliimpaa kuin nää Euroopan lomat, että ei menty.

Mä oon myös haaveillut ja samaisesta syystä (eli kallius) jättänyt haaveilun asteelle. Mutta nyt on hyvä syy lähteä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Vau! Kuulostaa ihanalta reissulta! =)

Toivottavasti myös on sitä :). Meidän piti aiemmin mennä koko perheen voimin Tanskaan miehen veljen luokse. Hänellä oli parin vuoden pelisopimus tanskalaisen joukkueen kanssa, mutta lupauksistaan huolimatta tuo joukkue ei pystynyt hommaamaan töitä miehen veljelle. Niinpä lopulta hän joutui tulemaan maitojunalla takaisin kotiin ja samalla tietty meidän reissu peruuntui.

Se tietty harmitti vietävästi, joten senkin takia tuo Islannin reissu on ihana juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kuulostaa todella luksukselta! Islanti ei tosiaan ole mikään ihan tavallinen lomakohde.
Lennetäänkö sinne suoraan vai edelleen vain Ruotsin kautta?

Mä en suoraan sanottuna tiedä. Kutsussa luki vaan lentojen alkaen- hinnat ja siinä kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja nykykursseilla se on jopa kohtuuhintainen maa :) Ennen taloudellista romahdusta oli hirvittävän kallis suomalaiselle. Hauskaa reissua.

Kiva juttu :). Ainakin se hotellimajoituksen hinta tuntui sangen kohtuulliselta, eikä meillä varmaan rahaakaan mene pahemmin kuin syömiseen. Shoppailua kun ei tule pahemmin harrastettua, eikä lasten kanssa viitsi mennä yöelämääkään katsomaan :xmas:

Yhteistyössä