Hintaa kirppisvaatteille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heidi

Vieras
Mikä olisi sopiva hinta lapsen vaatteille kun laitan ne kirppikselle myyntiin?Vaatteet ollut vaan yhdellä lapsella,ostettu uusina..Tyttöjen vaatteita koko 50cm-98cm.Antakaa hintaesimerkkejä,joukossa:
-paitoja
-housuja
-bodyja
-sukkia
-haalareita
ym. ym....
kiitos avusta :)

vähän setistä riippuu.. ja laadusta, onko pesutahroja, pieniä vikoja ( sauman kiertymistä yms). minkä merkkistä onko ihan halpista/tuntematonta/ itsetehtyä / merkkivaatetta.. :)

hyvänä ohjenuorana paljonko itse suostuisit maksamaan käytettynä ? katsele huutiksesta apaut samanlaisia settejä ?

sori ettei hinnallista arviota antaa.. :)

Toi riippuu ihan siitä missä kunnossa on ja mitä merkkiä. Porkkanatahraisista vaatteista en maksaisi mitään, niitä vaan näkee ihan hirveästi kirpparilla. Jotain NameIt bodeja saa 3 eurolla uutena, niistä käytettynä voisi pyytää ehkä puolet jos on hyvässä kunnossa. Merkkivaatteista taas enemmän. Mä ostin paljon 50-60 cm vaatteita kirppareilta, sisävaatteista maksoin suunnilleen 0,3-5 euroa/kpl ja kaikki oli hyväkuntoisia, eikä nukkaantuneita.

Trikoovaatteet 30 snt - 2 eur, housut 2-4 eur ja haalarit (siis ulkohaalarit?? ) jos ovat hyväkuntoisia ni merkistä riippuen 5 - 25 eur. Eli hyväkuntoisen Reima(tecin) ostaisin hintaan 10 - 25 eur, mut jos on kyseessä HM, Lindex, Ciraf, ni sitte ulkovaatteista alle 10 eur. Ja jos käytön jälkeä ni ei välttämättä kukaan osta millään eli sellaisiin vaan tosi matala hinta jos sinne haluaa viedä.
Ite oon ostanu paljon vaatteita kirppareilta ja maksanu just tuollaisia hintoja. Reimatecin haalarin sain hintaan 13 eur ja siinä ei ole oikeastaan edes yhtään käytönjälkiä.... Huutonetissä sellainen olis maksanu varmaan 45 eur....
Hyviä myyntejä sulle. Kannattaa muistaa et mitä edullisemmalla pistää myyntiin niin sitä todennäköisemmin vaatteet menee kaupaksi.

Edulliset hinnat ja se että pitää paikan siistinä. Vie mieluummin useassa erässä vaatteet sinne, kuin että tunkisit paikan tupaten täyteen kerralla. Niitä ei viitsi penkoa, ja jos joku taas penkoo niin paikka on ihan järkyttävä sen jälkeen. Selkeästi esille, ja käyt siivoamassa paikkaa mieluiten päivittäin.

Yhteistyössä