J
"Juudit"
Vieras
Olen laittamassa noita pojan pikkulegoja kirpparille kun ei niille ole käyttöä.. pesin äsken ja karsin osan pois ja nyt olis jäljellä 10 litraa noin noita palikoita.
Perusosaa paljon, vähän niitä pieniä nippeleitä ja muutama ukko ja jotain auton osia tms.
Paljon noista kehtaisi pyytää? Ajattelin 40e?
Perusosaa paljon, vähän niitä pieniä nippeleitä ja muutama ukko ja jotain auton osia tms.
Paljon noista kehtaisi pyytää? Ajattelin 40e?