Hinnottelu apua- duploja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Meillä on iso kasa dubloja - Peruspalikoita ja maatilaa, traktori , Puuha-Pete sarjaa työkoneita ja hahmoja , iso lentokone tankkiauto, poliisi juttuja jne. jne.
Ostaakohan kukaan koko satsia vai pitääkö myydä kaikki erikseen ?
Mikä on sopiva hintataso?

[QUOTE="aapee";25628939]Ei ollut myynti ilmoitus mutta uusi koti pitäisi löytyä kamoille.
Voi olla että tulee yv:tä .
Hinnoittelu apua ? Pliis[/QUOTE]
JOo kyllä mää sen ymmärsin :D mutta ku kysyit että jos laittaa koko satsin samaan pakettiin niin ostaisko kukaan niin mä vastasin et mä ainaki ostaisin :D oon ettiny käytettyjä duploja.
Kyllä tuollasesta paketista mun mielestäni voi pyytää useamman kympin, riippuen tietysti vähä niiden kunnostakin ja muista seikoista. Ilman kuvaa noista palikoista on vaikea tarkkaan sanoa mutta jotain 60e esim. tai sen verran mä laittaisin hintaa, ehkä enempikin ensin ja jos ei mee kaupaks nii alentaisin hintaa.

Ok :)
Ajattelin vaan että jos pistän kaiken samaan niin hinta nousee niin suureksi että kukaan ei osta :(
Helpompi olisi mulle jos saisi kaiken myytä kerralla .
Kuulostaako 5-10e per työkone tai poliisiauto ok:lta , maatila 20e ?

[QUOTE="aapee";25628980]Ok :)
Ajattelin vaan että jos pistän kaiken samaan niin hinta nousee niin suureksi että kukaan ei osta :(
Helpompi olisi mulle jos saisi kaiken myytä kerralla .
Kuulostaako 5-10e per työkone tai poliisiauto ok:lta , maatila 20e ?[/QUOTE]

kannattaa suhteuttaa hinta sen kans mitä ne on maksanu uutena.kukaan ei halua maksaa käytetystä melkein uuden hintaa.

Legoistahan pyydetään ihan hurjia summia. Ne on vähän kuin käytetyt reimat tai muumimukit. Jotkut hullut maksaa jopa enemmän kuin uusista. Huutonetissä sais varmasti parhaat hinnat.

Legoistahan pyydetään ihan hurjia summia. Ne on vähän kuin käytetyt reimat tai muumimukit. Jotkut hullut maksaa jopa enemmän kuin uusista. Huutonetissä sais varmasti parhaat hinnat.

Just meinasin ap:lle laittaa et huutiksesta saa parhaat hinnat niistä. ja tosiaan sielä hinnat on ihan hirveitä. Kirpparillakin on ainaki täällä ollu tosi kovia hintoja legoilla. esim perus duploja joku myi sellaisissa 5 legopalikan pusseissa 5e/palikka. Mää laskin että mä saan cittarin alesta halvemmalla enemmän legoja joten ostin uusia sitten.