Hinnoitteluapuja... Mitä maksaisit näistä vaatepaketeista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUJA KAIPAAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUJA KAIPAAN

Vieras
Tilaa pitäis kaappeihin saada, mutta hinnoittelu vaikeaa. Vaatteet ihan ok, käytettyjä tietty, joten normi pesunukkaa on, jos jotain muuta olen maininnut.

PALJON SIIS ITSE MAKSAISIT JOS OLISIT OSTAMASSA NIIN TÄLLÄISISTÄ PAKETEISTA??

Pojan vaatepaketti:
http://picasaweb.google.fi/vaatteita74/POJANVAATEPAKETTI74#

yksikköhintoja vaatteissa, mutta haluaisin päästä kaikista kerralla eroon.... paljon siis voisi pyytää pakettina?

http://picasaweb.google.fi/vaatteita74/TytonIhguVaatteita5056cm#

Tyttöjen paketista kommentoisin.Ei mulla hinnoista asiaa ole vaan siitä että miten ihmeessä noin pienessä vaatteissa on vielä niskalaput kiinni.Raapivat ja tuntuvat vauvoista kurjilta! (Vai ovatko vaatteet käyttämättömiä?) Ja jos ainut kriteeri niiden säilyttämiseen on jälleenmyynti arvo niin hakoteillä ollaan ja pahasti!

mä itse taas paketeista en tykkää koska niissä usein paljon semmosia vaatteita mistä en itte tykkää, ja sit muutama huippu ihana. Yksitellen myyn siksi myös itse jotta jokainen voi koota oman suosikki paketin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttöjen paketista kommentoisin.Ei mulla hinnoista asiaa ole vaan siitä että miten ihmeessä noin pienessä vaatteissa on vielä niskalaput kiinni.Raapivat ja tuntuvat vauvoista kurjilta! (Vai ovatko vaatteet käyttämättömiä?) Ja jos ainut kriteeri niiden säilyttämiseen on jälleenmyynti arvo niin hakoteillä ollaan ja pahasti!

Käytettyjä ovat, eikä meillä ainakaan vauvan ihoa painaneet. Riippuu lapuista toiset on pehmeitä toiset kovia... et silleen

häh...

Kyllä mullakin oli ja on laput kiinni. :) Ei ole haitannu meidän vauvaa mitenkään. Eivätkä ole haitanneet itsellänikään, ovat omissanikin kiinni. =)

Laita lähtöhintaa joku 25-30. Mut melkein kantsis jakaa kahteen pakettiin.

Kun noissa paketeissa on se huono puoli, et voi olla puoletkin, joista ei tykkää, joten se nostaa tavallaan niiden hintaa, joista tykkää (kun joutuu maksaa niistäkin, joita ei edes halua).

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
mä itse taas paketeista en tykkää koska niissä usein paljon semmosia vaatteita mistä en itte tykkää, ja sit muutama huippu ihana. Yksitellen myyn siksi myös itse jotta jokainen voi koota oman suosikki paketin itse.

Mä laitan pakettiin, mut lisään myös, et voin myydä yksitellenkin, jos ei muita huutajia ole. :)

Ja näin möin just puolet yhdestä paketista. :D

Yhteistyössä