Himot kuriin-munat pois, vai...

• Viestiketjun aloittaja Carpe D.
  • Ensimmäinen viesti
harvi nainen
Aatteleppa, mitä voisikaan tapahtua jos vielä satuttaisiin samoihin pikkujouluihin...!

Huoh!...se nähdään illalla. Olen tässä jo pikkuhiljaa valmistautumassa illan koitokseen ;)
Toivon, että tavataan siellä ?!

capitano
mielenkiintoista keskustelua... ja juuri kun tänä aamuna mietin mennyttä pyhää, ja miten oloni on kuin olisin eilen raiskannut vaimoni, kun taisin saada sääliseksiä hyvin pitkästä aikaa, huomaan, että täähän on tätä samaa...
kyllä vaimolle orkut kelpaa, kun nuolen ne, mutta siihen se mielenkiinto loppuukin, ja oma tyydytykseni on kädellä, tai sitten vastentahtoisesti vaimo suostuu aktiin... mutta ei koske...

muuta seuraa, mjoo... ei siihen paljoa tarvitsisi, kun saisi muilta... mutta se henkinen yhteys tuppaa olemaan meikäläiselle ylittämätön tarve...

onneksi nykyisen salarakkaan kanssa asutaan niin kaukana toisistamme, olisimme varmasti jo naineet itsemme hengiltä, mutta emme ole edes puhuneet puhelimessa, vaikka muuten tiedämme kaiken toisistamme...

ja henkinen yhteys vahvistuu päivä päivältä...

mihinköhän ne aviolliset velvollisuudet tuppaa unohtumaan näiltä nykyajan vapautuneilta naisilta ? kyllä sitä vieraille flirttaillaan ja ties mitä tehdään, mutta jos nainen on niin ajatellut elää elämänsä, niin menköön sitten...

en lue itseäni miksikään panokoneeksi, vaan arvostan naista ja naisen kehoa, se on kuin soitin, jota oikein käsittelemällä saa tajunnan räjäyttävän kokemuksen, uudellen ja uudelleen...

jatketaan mietintää...

Carpe D.
Hyvä tavaton, palasit sittenkin tänne! Minun puolellani asiat ennallaan, olin varma että Sinulle kyllä vientiä löytyy (kuten Markku totesi aikaisemmin; miehet jahtaa, naiset valikoi...)
Oliko pikkujouluissasi valikoima vaatimaton?

harvi nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Carpe D.:
Hyvä tavaton, palasit sittenkin tänne! Minun puolellani asiat ennallaan, olin varma että Sinulle kyllä vientiä löytyy (kuten Markku totesi aikaisemmin; miehet jahtaa, naiset valikoi...)
Oliko pikkujouluissasi valikoima vaatimaton?
Miksi en olisi palannut ?!
Ei siellä pikkujoulussa näkynyt Sinun kaltaistasi ;)
Olinkohan liian vaativainen ja sitten jäi luu jakajan käteen.

Carpe D.
Ei siellä pikkujoulussa näkynyt Sinun kaltaistasi ;)
Sama juttu, kovasti pälyilin ja koetin jopa paitaa pois heittää, mutta eipä kukaan seurannut esimerkkiäni, joten siitä päätelin että olet toisissa bileissä... ehe, ehe.

Mitäs tehtäis että kysyntä ja tarjonta kohtais?

harvi nainen
Mitäs tehtäis että kysyntä ja tarjonta kohtais?

Nyt odottelen pukin tuloa !
Nautinnollista ja yllätyksellistä joulua Sinulle Carpe D !
Uusi vuosi kaiken muuttaa vois...

kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32:
Nainen33: itselläni sama tilanne, en voisi millään elää ilman seksiä tällä hetkellä. Lasten saannin jälkeen haluni ovat olleet kyllä huippuluokkaa jo monta vuotta. Onneksi mieheni jaksaa kuitenkin lähes joka päivä innostua vielä seksipuuhiin. Muuten tulisin hulluksi. Välillä kyllä tuntuu, että miten näitä seksihaluja voisi näin naisena vähän vähentää. Itse tunnen lisäksi mieletöntä halua 15 vuotta vanhempaan mieheen, joka elää avioliitossa ja suuressa puutteessa. Hän haluaisi minua kovasti. Emme kuitenkaan halua pettää puolisoitamme, mutta töiden merkeissä tavataan usein ja halu on kova ja molemminpuolista. Haluaisinkin, että en tuntisi niin kovaa seksuaalista halua, koska se uhkaa karata lähes hallinnasta. Mielestäni on aika omituista, että vaikka saan kotona tarpeeksi seksiä, niin silti haluaisin aina vain lisää. Jos eläisin kotona puutteessa, olisin varmasti jo sortunut tähän mieheen. Toivon todella, että haluni olisivat välillä vähäisemmät. Onko naisten keskuudessa normaalia?
Tervetuloa kerhoon. Kai se on meidän kolmikymppisten kirous, että haluttaa niin, että vain munan kuva pyörii mielessä aamusta iltaan. Yksi "haluttomampi" jakso tosin elämässäni on ollut, kun imetin lasta vuoden. Sen jälkeen kyllä tilanne entisöityi tuplasti!!!
Miesystäväni on väsynyt ja kyllästyneen oloinen joskus, ja haluaisi kenties nukkua rakastelun sijaan. Hän kuitenkin tykkää sekstailla, ja olen aktiivinen, joten miksei hän nauttisi.. itsekin tosin välillä tykkäisin että mun kimppuun käytäisiin..hän ei esim.nuole minua mm. koskaan vaikka siistin alapääni..eikä pussaile minua päästä varpaisiin niin kuin minä häntä..voikohan tuo johtua ujoudesta?! Hän on nimittäin joskus kännissä nuollut minua. TUnnen joskus, että hän ei jaksa "vaivautua"..se surettaa vähän..Taistelen voimakkaiden halujeni kanssa vaikka vain yksi ilta jäisi seksistä väliin. En saa unta ilman orgasmia.

yx vaan
Kuulin kerran kaverin myöntämänä ett halusi koko ajan. Mies oli ihan ok puikkomuikku (175/79). Nainen sanoi olevansa ihan tyytyväinen mutta niin vaan repsahti kerran. Ja lopputulos oli että erosi ja otti tämän kakkosen itselleen. Nykyisin sanoo että mies hoitaa hänet niin loppuun että pitää väliin sopia päiviäkin, kun paikat ei kestä tai siis ei saa siitä enää tyydytystä. Onko siinä kuuluisassa koko erossa sittenkin jotain taikaa - pituuseroa on ainakin 25 cm toinen norm.painonen pienehkö toinen aika normaalipainonen vähän ylipainoa. Tekniikka ehkä on siinä että ykkönen harrasti vaan tylsää saarnaaja seksiä tämä toinen taas kokeilee kaikkia mahdollisia asentoja saman session aikana. Kun nainen saa 2-3 kertaa samalla kerralla kyllähän siinä väsy tulee..
Eikä ole mitään kaikki käy sotkua mukana, vaan ihan normaali seksiä.

Yhteistyössä