Nainen32
Myönsit vastaamalla mun viestiini, että ukkos elää suuressa puutteessa...
Ei oo kylläkään sun ukko...
Ei oo kylläkään sun ukko...
Älä nyt kuitenkaan naimisissa olevaan haksahda, siitä seuraa yleensä vain harmia kaikille osapuolille. Varsinkin jos pariskunnalla on lapsia ja vielä jos ne lapset ovat kovin nuoria, niin kannattaa harkita aika tarkkaan mitä tekee. Mies sitäpaitsi saattaa valehdella sinulle puutteestaan, seksielämä vaimon kanssa voi ihan hyvin olla täysin kunnossa. Noista haluista sen verran, että halujen voimakkuus usein vaihtelee kausittain (tai ainakin minulla vaihtelee), joten ehkä halusi hieman laantuvat ihan itsestäänkin, mikäli yrität vain olla ajattelematta asiaa. Seksuaaliviettiä voi kuitenkin yrittää purkaa muihinkin toimintoihin, esim. liikuntaan, varsinkin jos koet saavasi seksiä tarpeeksi kotonakin. Toki on olemassa mahdollisuus, että sinulla on seksiaddiktio...Alkuperäinen kirjoittaja nainen32:Nainen33: itselläni sama tilanne, en voisi millään elää ilman seksiä tällä hetkellä. Lasten saannin jälkeen haluni ovat olleet kyllä huippuluokkaa jo monta vuotta. Onneksi mieheni jaksaa kuitenkin lähes joka päivä innostua vielä seksipuuhiin. Muuten tulisin hulluksi. Välillä kyllä tuntuu, että miten näitä seksihaluja voisi näin naisena vähän vähentää. Itse tunnen lisäksi mieletöntä halua 15 vuotta vanhempaan mieheen, joka elää avioliitossa ja suuressa puutteessa. Hän haluaisi minua kovasti. Emme kuitenkaan halua pettää puolisoitamme, mutta töiden merkeissä tavataan usein ja halu on kova ja molemminpuolista. Haluaisinkin, että en tuntisi niin kovaa seksuaalista halua, koska se uhkaa karata lähes hallinnasta. Mielestäni on aika omituista, että vaikka saan kotona tarpeeksi seksiä, niin silti haluaisin aina vain lisää. Jos eläisin kotona puutteessa, olisin varmasti jo sortunut tähän mieheen. Toivon todella, että haluni olisivat välillä vähäisemmät. Onko naisten keskuudessa normaalia?
Ei tämä ei voi olla totta! Mies harkitsee kastraatiota! Ei tämä ei ole totta! Älä tee sitä!!!! Sulla on blondeja vielä koklaamatta! tosissaan ei elämä tuohon lopu hymyile edes vähänAlkuperäinen kirjoittaja Carpe D.:Minua opastakaa hyvät Ellit; Olen 50v mies naimisissa kohta 30v ja parisyhteessa kaikki muu hyvin paitsi että meillä ei naida enää kuin muutaman kerran vuodessa. Seksi on vähentynyt lasten tulosta saakka (siitäkin on jo pitkästi yli 20 vuotta).Itseäni haluttaisi hurjasti, mutta rouva on väsynyt, limakalvot rikki, tms. Erillaisia virikkeitä olen ehdotellut, mutta mikään ei ole hyvä. Epäilen josko olen niin tylsä rakastaja että se vie puolisolta halut, sitä ajatusta hän ei tue, ei vaan sovi tai haluta.
Olen alkanut harkita kastrointia, se on tosin lopullinen juttu, korjaussarjaa ei ole olemassa, toisaalta kurjaa näinkin on elää.
Ehdotuksia?
Minäkin mietin jopa puolivakavasti kemiallista kastraatiota puutteessa kärvistellessäni. Luomumenetelmä osoittautui paremmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:Ei tämä ei voi olla totta! Mies harkitsee kastraatiota! Ei tämä ei ole totta! Älä tee sitä!!!! Sulla on blondeja vielä koklaamatta! tosissaan ei elämä tuohon lopu hymyile edes vähän