Himot kuriin-munat pois, vai...

• Viestiketjun aloittaja Carpe D.
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32:
Nainen33: itselläni sama tilanne, en voisi millään elää ilman seksiä tällä hetkellä. Lasten saannin jälkeen haluni ovat olleet kyllä huippuluokkaa jo monta vuotta. Onneksi mieheni jaksaa kuitenkin lähes joka päivä innostua vielä seksipuuhiin. Muuten tulisin hulluksi. Välillä kyllä tuntuu, että miten näitä seksihaluja voisi näin naisena vähän vähentää. Itse tunnen lisäksi mieletöntä halua 15 vuotta vanhempaan mieheen, joka elää avioliitossa ja suuressa puutteessa. Hän haluaisi minua kovasti. Emme kuitenkaan halua pettää puolisoitamme, mutta töiden merkeissä tavataan usein ja halu on kova ja molemminpuolista. Haluaisinkin, että en tuntisi niin kovaa seksuaalista halua, koska se uhkaa karata lähes hallinnasta. Mielestäni on aika omituista, että vaikka saan kotona tarpeeksi seksiä, niin silti haluaisin aina vain lisää. Jos eläisin kotona puutteessa, olisin varmasti jo sortunut tähän mieheen. Toivon todella, että haluni olisivat välillä vähäisemmät. Onko naisten keskuudessa normaalia?
Älä nyt kuitenkaan naimisissa olevaan haksahda, siitä seuraa yleensä vain harmia kaikille osapuolille. Varsinkin jos pariskunnalla on lapsia ja vielä jos ne lapset ovat kovin nuoria, niin kannattaa harkita aika tarkkaan mitä tekee. Mies sitäpaitsi saattaa valehdella sinulle puutteestaan, seksielämä vaimon kanssa voi ihan hyvin olla täysin kunnossa. Noista haluista sen verran, että halujen voimakkuus usein vaihtelee kausittain (tai ainakin minulla vaihtelee), joten ehkä halusi hieman laantuvat ihan itsestäänkin, mikäli yrität vain olla ajattelematta asiaa. Seksuaaliviettiä voi kuitenkin yrittää purkaa muihinkin toimintoihin, esim. liikuntaan, varsinkin jos koet saavasi seksiä tarpeeksi kotonakin. Toki on olemassa mahdollisuus, että sinulla on seksiaddiktio...

Carpe D.
Mielenkiintoinen keskutelu tästä kehkeytyi. Alunperin kysyin mitä tehdä kun himot jyllää yhä, vaan puolisollani ei. Markun opastus oli että, miehet jahtaa ja naiset valikoi, eli yritän etsiä siis edelleen naispuolista kohtalotoveria ja toivoa että seuraavalla keralla arpa suosisi juuri minua...
HarviNainen oli itsekin puutteessa ja hänen mukaansa tulisi vain koettaa löytää ulospääsy...
Viimeisimmät naisten opastukset päätyivät kehoitukseen liikunta harrastuksen aloittamisesta.
Eli munat pois vai hiihtämään? Tulis vain lunta niin kokeilen tuotakin. Kiitos tästä.

harviNainen
.
Eli munat pois vai hiihtämään?

Sanoisin että hiihtämään mieluumin - tai sauvakävelemään ;)
Siellä ladulla/polulla voi kohdata kohtalotoverin ja voi viettää mukavan sauva/suksi retken ;)

PS: Minne latusi/polkusi johtaa?

Nainen32
Ei auta liikuntakaan. Hulluna lenkkeilen, rullaluistelen ja jumppaan, mutta siitä vain seksivietti kasvaa...En tiedä, jos hiihto pakkassäässä auttais? Voi kyllä käydä niinkin, että housut jäätyy kiinni takapuoleen, kun ne on aina niin kosteana, siis sisäpuolelta...Jos sitte vähän jäähtyis..

Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Carpe D.:
Minua opastakaa hyvät Ellit; Olen 50v mies naimisissa kohta 30v ja parisyhteessa kaikki muu hyvin paitsi että meillä ei naida enää kuin muutaman kerran vuodessa. Seksi on vähentynyt lasten tulosta saakka (siitäkin on jo pitkästi yli 20 vuotta).Itseäni haluttaisi hurjasti, mutta rouva on väsynyt, limakalvot rikki, tms. Erillaisia virikkeitä olen ehdotellut, mutta mikään ei ole hyvä. Epäilen josko olen niin tylsä rakastaja että se vie puolisolta halut, sitä ajatusta hän ei tue, ei vaan sovi tai haluta.
Olen alkanut harkita kastrointia, se on tosin lopullinen juttu, korjaussarjaa ei ole olemassa, toisaalta kurjaa näinkin on elää.
Ehdotuksia?
Ei tämä ei voi olla totta! Mies harkitsee kastraatiota! Ei tämä ei ole totta! Älä tee sitä!!!! Sulla on blondeja vielä koklaamatta! tosissaan ei elämä tuohon lopu hymyile edes vähän :)

Markku
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Ei tämä ei voi olla totta! Mies harkitsee kastraatiota! Ei tämä ei ole totta! Älä tee sitä!!!! Sulla on blondeja vielä koklaamatta! tosissaan ei elämä tuohon lopu hymyile edes vähän :)
Minäkin mietin jopa puolivakavasti kemiallista kastraatiota puutteessa kärvistellessäni. Luomumenetelmä osoittautui paremmaksi.

harvi nainen
Minulle paras vaihoehto lienee umpihanki, hidas edetä, mutta suuntaa voi muuttaa milloin vain.

Jos umpihangen jälkeen saavuttaa päämäärän, voi väittää ansainneensa sen.

Ps: jouduin muuttamaan nikkiä ( harviNainen ) koska joku oli sen jo varannut.

Carpe D.
Jos umpihangen jälkeen saavuttaa päämäärän, voi väittää ansainneensa sen

Jep, totta pakiset harvi nainen, täytyy myös todella haluta eteenpäin jotta jaksaa rämpiä kohti...?

Carpe D.
Asia ei ole ihan niin yksinkertainen Ugly, Huuhkaja on minulle monella tapaa tärkeä, vain seksin suhteen olemme olemme aivan eri tasoilla. Hän klaaraa hienosti ilman, mutta minä en. Kysymys onkin seksin merkityksestä versus ns. muut tekijät. Minusta seksi ei ole koko parisuhde, minulle se on suuri tekijä, ilon ja voiman tuoja ja toisaalta hän voi ihan hyvin ilmankin. Siitä tämä peruskysymys munat pois, vai mitä...?
Pirun vähäluminen on talvi tähän mennessä ollut, en ole kohtalotovereita pururadalta tai havuisilta laduilta löytänyt..

harvi nainen
Pirun vähäluminen on talvi tähän mennessä ollut, en ole kohtalotovereita pururadalta tai havuisilta laduilta löytänyt..

Jos minne lie, polkusi vie..
niin silloin illoin ain..

Carpe D.
Jaa, noinko tuumaat?

niin silloin illoin ain..

Miestenhän on maailma, sillä aina he haluavat maata, mutta usein jäävät ilman.

No toisaalta;
Muisti ja haaveet: omaisuutta ajassa.

Carpe D.
Niinpä, tämä hetki.
Millaisena haluat sen liittää muistoihisi?
Onko albumi hyvä ratkaisu? Mitä kaipaat?
Huh, tulipa paljon kysymyksiä, mutta joskus oikeat (?) kysymykset on paljon tärkeämpiä kuin oikeat vastaukset.

harvi nainen
Millaisena haluat sen liittää muistoihisi?
- hyvinä hetkinä kai mieluumin - muistelemisen arvoisina.

Onko albumi hyvä ratkaisu?
- muistojen albumi - siellä ovat myös ne huonot muistot, että hyvät tuntuisivat vielä paremmilta.

Mitä kaipaat?
- vaikea vastata - unelmia - mutta toisaalta, unelmat eivät ole unelmia enää sitten kun ne toteutuvat.

joskus oikeat (?) kysymykset on paljon tärkeämpiä kuin oikeat vastaukset.
- nyt taisi käydä juuri noin ?

harvi nainen
Sinulla on unelmia joiden et haluakaan toteutuvan?

Niinpä taitaa olla, tunnistamattomia unelmia.
Juoni vähän ryöstäytyi kysyjän alkuperäisestä aiheesta...sorry!

harvi nainen
Tunnistat, vaan et tunnusta?

Niinhän se taitaa olla että noita molempia. Sekalaiset ajatukset.

Alkuperäiseen aiheeseen viitaten kaino kysymys: Jatkuuko tilanne ennallaan?

Yhteistyössä