Himo toista miestä kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä harmaana nyt

Vieras
Parisuuhteessa oon ollut 15 vuotta, 1 yhteinen pieni lapsi. Oma mies mulle hyvä, mutten omasta mielestäni saa tästä enää sitä kaikkea mitä haluan.
Nyt mulla on ollu tässä viikon verran pientä sutinaa VAPAAN työkaverin kanssa, muutama pusu & halailua. Viikon verran ollaan viestitelty, ja nyt mulla on TAJUTON himo tätä miestä kohtaan. Järkevintähän toi olis lopettaa nyt heti, mut tää antaa mulle niin paljon sisältöä mun tän hetkiseen onttoon elämään..

Pitäisköhän sitä käydä ostaan tekopenis, ku seksi oman miehen kanssa ei kiinnosta yhtään, ainoastaan tän toisen..

osta vaan se tekopenis... tulet takuulla katumaan jos menet jotain touhuilemaan toisen miehen kans.. jäät kiinni... menetät miehesi todennäk. ja sit mietit, että oliko se sen arvoista...

Mulle kävi kesäkuussa samalla tavalla, että ihastuin täysillä toiseen mieheen. Juteltiin heti asiasta oman mieheni kanssa ja hän onneksi suhtautui asiaan hyvin. Sit ihastus meni lopulta ohi, nyt tapahtuneesta on tosiaan vain pari kuukautta eikä se tyyppi herätä enää mitään kutkutuksia jos häntä satun ajattelemaan.

Oma neuvoni on että tuollasen takia ei kannata ainakaan pitkäaikaista suhdetta käydä riskeeraamaan! Yritä hankkia sisältöä elämääsi miehesi kanssa tms.

Kokemuksesta voin sanoa ettei missään nimessä kannata antaa tuollaiselle himolle periksi!!! Osta se tekopenis ja fantasioi siitä miehestä itsesi kyllästyksiin - ja voin sanoa, että varmasti loppujen lopuksi kyllästyt ja ihmettelet jälkeenpäin mikä sinuun oikein meni! Ajattele miestäsi ja lastasi ja koeta asettua heidän asemaan. Tai jos miehesi tekisi sinulle näin??!! Tuollaset vaiheet elämässä tulee ja menee, kannattaa ottaa vaan se järki käteen, unohtaa moiset himot! Keskity nyt johonkin muuhun elämässäsi ja etsi jotain muuta sisältöä kuin vieraat miehet.

Luultavasti olet nyt koukussa vain ja ainoastaan unelmaan ja haaveeseen,etkä ehkä todellisuudessa lainkaan kyseiseen mieheen.Ja mikäli oletkin,se luultavasti hälvenee ajan myötä. Tottakai ihminen haluaa ja tavoittelee aina sitä mikä'on kiellettyä,siinä on oma viehätyksensä..

Elämästäsi puuttuu seksiä,hyväilyä yms...koet että kyseisen miehen kanssa tätä saisit,eiks niin?? mutta,ehkä varmaan saisitkin ja kaikki olis ihanaa....vain sen hetken..mitäs sitten kun elämä kääntyy jälleen arkeen-sellainenkin on väistämätöntä,mitäs sitten...??

Kannataa todella tutkiskella itseään,mitä haluaa,kenen kanssa jne.Mikäli oma miehesi on sinulle maailman tärkein,älä tärvele suhdettanne haihatuksen vuoksi,sinun tulee olla varma,että kyseisen työkaverisi kanssa teille muodostuisi kestävä pitkä suhde,muutenhan se olisi plus miinus nolla,eikö niin? Suhde mieheesi olisi katkennut ja ehkäpä vielä molempiin,olisit kokonaan yksin,etkä saisi kumpaakaan,onko se tämän ihastuksen väärti?? Kannattaa siis miettiä tarkoin mitä tekee,tsemppiä sinulle!! =). Nimim. kokemusta on

Mulle on käynyt samanlailla olen ihastunut yhteen mieheen,en vain saa häntä pois ajatuksista ja tilannetta pahentaa se että nähdään usein,ollaan samassa talossa töissä.
Mieheni kanssa olen ollut 20vuotta välillä menee hyvin,mutta välillä tulee tunne etten enään rakasta miestäni.

Yhteistyössä