Himo/Seksi&Rakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Biolie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Biolie

Vieras
Usein kuuluu puhuttavan kuinka miehet kykenevat naisia useammin erottelemaan seksin tunteista/rakkaudesta. He voivat siis nauttia seksista/tuntea himoa vaikkapa tuntemattoman kanssa, ilman sen kummepia tuntemuksia hanta kohtaan, lahinna fyysisesta visuaalisuudesta tms kinnoten. Ja toisaalta miten parisuhteessa olevat miehet kylla rakastavat vaiumojaan mutta eivat valttamatta enaa himoitse seksia heidan kanssaan.

Mutta, kysymykseni on tama. Onko kukaan miehista sekoittanut juuri tuota seksuaalista himoa rakkauteen?

Onko tunteesi edennyt yleensa niin etta olet viehattynyt-kiinnostunut-ihastunut naiseen (tottakai fysiikalla on aika osansa pelissa) ja sita kautta suhde edennyt vai oletko ihan oikeasti rakastunut naiseen jota lahinna himoat, ja niin etta tama himo on kimmonnut enimmakseen fysiikastanne, sen sijaan etta ensin opit tuntemaan hanet todella hyvin ja vasta silloin himo alkoi syttya.

Oletko joskus nahnyt kasittamattoman seksikkaan, kauniin jne naisen, etka tiennyt oliko se vain himoa mita hanta kohtaan tunsit? rakastuitko?

Oletko yrittanyt suhdetta puhtaasti fyysisen himotuksen/sytyttavan seksuaalisen kemian omaavan naisen pohjalta?

Miten on miehet, saattaako teilla kuitenkin se seksi ja himo sekoittua ""rakkauteen"" (=rakastumiseen)?

Heips. Kyllä se taitaa olla sama meillä miehilläkin, mikä alkaa pelkkänä seksinä saattaa matkalla muuttua rakkaudeksi ja no toisinpäin. Suoraan sanottuna hyvä niin ;)

No itselläni on sellainen tunne kirjoitukseesi että vastaan miehenä kuten tunnen eli, ainakin minulle tulee ensin tunne johonkin mielenkintoiseen naiseen että olisikohan hän kiinnostunut minusta, tietty naisen ulkoinen olemuskin sen pitkälti ratkaisee pukeutuminen, käytös, viehättävyys jne.

tunne leimahtaa ensin sen jälkeen tietty rakastutaan ja jos vuorovaikutteisuus täsmää niin kyllä sitä sänkyyn päädytään jos molemmilla on sellaine ntunne toisiaan kohtaan.

Mutta ensinmmäiseksi en voisi naisen kuin naise nkanssa mennä vain sänkyyn erotteleu kyky toimiin oikein hyvin.

Mulla on viim. 10 vuoden aikana muutama suhde alkanut täysin seksisuhteena, jolloin mies on aikanaan kehittää voimakkaitakin tunteita mua kohtaan, joillakin on mennyt muutama kuukausi tähän, eräällä jopa vuosi. Yhteistä näille tapahtumille on, että olen itse juuri alkanut viilentymään, katselemaan muita, ehkä kyllästymäänkin samanlaisena jatkuvaan suhteeseen ja jokin etääntyneemmässä ja itsenäisemmässä käytöksessä on laukaissut miehissä omistushalun, yhtäkkiä ollaan hyvin läheisiä, halutaan alkaa vakavoitumaan jne. No en nyt tiedä, onko tuolla varsinaisesti mitään tekemistä rakastumisen kanssa, vaiko kilpailunhalua, saavuttamista, kun yhtäkkiä nainen ei olekaan niin varma tapaus.

Katson häntä ensin silmiin. Pyrin keskustelemaan hänen kanssaan. Outo homma, että se ulkoinen olemus, mihin ensin kiinnitin huomiota menettää merkityksensä, jos hänen silmänsä ""vangitsee"". En enää voisi olla naisen kanssa sängyssä, jos en saisi häneen henkistä yhteyttä. Kelpasiko?