HIM - Screamworks: Love In Theory And Practice

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulossa helmikuun viides päivä myyntiin. Aiotteko hankkia?

252px-Screamworks.jpg

1. "In Venere Veritas"
2. "Scared to Death"
3. "Heartkiller"
4. "Dying Song"
5. "Disarm Me (With Your Loneliness)"
6. "Love, The Hardest Way"
7. "Katherine Wheel"
8. "In the Arms of Rain"
9. "Ode to Solitude"
10. "Shatter Me with Hope"
11. "Acoustic Funeral (For Love in Limbo)"
12. "Like St. Valentine"
13. "The Foreboding Sense of Impending Happiness"

Voi HIM, olin nuorena aivan mahdoton tämän bändin kanssa :heart:
Viimeisimmät levyt ovat menneet minulta ihan ohi, mitä nyt radiosta kuullut muutamia kappaleita.
Oli se Ville Valo silloin vain niin :heart: :heart:
*uppoaa nuoruuden muistoihin* :D

siis olen vallaton ville valo fani ja himin musiikki uppoaa. siitä yhdestä levystä en kamalasti tykännyt... mun yksi poika on nimetty villeksi ville valon mukaan. *nolona*

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
siis olen vallaton ville valo fani ja himin musiikki uppoaa. siitä yhdestä levystä en kamalasti tykännyt... mun yksi poika on nimetty villeksi ville valon mukaan. *nolona*

Siskon poika on Ville koska systeri ja pojan isä joivat ensitapaamisellaan Ville Vallattomia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Siskon poika on Ville koska systeri ja pojan isä joivat ensitapaamisellaan Ville Vallattomia :laugh:

ihan loistava!!!!! :D

Him -yhtyeen uudesta "Screamworks: Love In Theory And Practice" albumista voi ennakkoon tilata 2 cd:n erikoisversion. Paketista löytyy alkuperäisen levyn lisäksi akustinen bonus-cd nimeltään "Baudelaire in Braille". :p

Kai se on hankittava. HIMin uusien levyjen hankkiminen on mulle tavallaan perinne, vaikken enää niin paljon bändiä fanitakaan. Kävin aktiivisesti HIMin keikoilla jo ennen ensimmäisen levyn ilmestymistä, joten siinä on kai sitten jotakin nostalgista :)

Yhteistyössä