Hihii hääkutsu tuli! Mistä nättejä juhlamekkoja?

No saavat neuvoa sitten meitä molempia!! ;)
En kaupungilla bongannut vielä yhtään kivaa(mikä se sitten onkin). Ehkä niitä tulee myöhemmin enemmän? En ole netistä tilaillut mekkoja, mutta kai sitäkin voisi tehdä. :)
Niinpä. Vapuksi pitäisi jo saada se mekko kun on tärkeä tilaisuus. Häät kesällä. Onhan tässä aikaa, mutta tuskin tämä vartalo tästä muuttuu. Haloselta olen yleensä löytänyt kivoja, mutta en ole nyt vuoteen käynyt.
 
Mikä pukukoodi? Minkälaista mekkoa hakusessa? Minkä mittaista (mini, polvi, sääri, nilkka)? Millaista ei missään nimessä? :)
Aika paljon on erilaisia tarjolla, ja itselleni löytäisin samantien montakin, mitkä voisin laittaa kesähäihin:)
 
Mikä pukukoodi? Minkälaista mekkoa hakusessa? Minkä mittaista (mini, polvi, sääri, nilkka)? Millaista ei missään nimessä? :)
Aika paljon on erilaisia tarjolla, ja itselleni löytäisin samantien montakin, mitkä voisin laittaa kesähäihin:)
Ei ole mitään pukukoodia. Haluaisin polvipituisen. Ei ainakaan tummanpunaista, punaista, beigeä tai vihreetä mulle. Mieluiten sellainen tyttömäinen. :) Ei ole väliä onko olkaimia tai ei, riippuu mekosta. :)
 
gyan
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/bandeaumekot/

No tässä yksi. Tosin taitaa olla aika hoikalle varrelle nuo mekot, mutta eikös Tiiru olekin aika siro ja kapoinen:)
 
Joo ne käy hyvin. :) Tuolla on monta ihanaa, moni vaan niin hemmetin lyhyt!!! :mad:
Mä olen huomannut ton saman asian, aivan järkyttävän lyhyitä tehty nykyajan "juhla"mekoista..mun mielestä perseen vilkkuminen ei vain ole juhlavan eli arvokkaan näköistä vaikka olisi kuinka hieno muuten. :D
Ja sellasia näkee nykyään jopa ylppärimekkona itse juhlakalulla...ja sit hillutaan niissä samoissa mekkosissa baarissa. :snotty:

Mun pitäis itsekin löytää juhlamekko, mutta taidan hankkia jonkun kivan maksimekon, mulle käy ne hyvin. :D
 
Mä olen huomannut ton saman asian, aivan järkyttävän lyhyitä tehty nykyajan "juhla"mekoista..mun mielestä perseen vilkkuminen ei vain ole juhlavan eli arvokkaan näköistä vaikka olisi kuinka hieno muuten. :D
Ja sellasia näkee nykyään jopa ylppärimekkona itse juhlakalulla...ja sit hillutaan niissä samoissa mekkosissa baarissa. :snotty:

Mun pitäis itsekin löytää juhlamekko, mutta taidan hankkia jonkun kivan maksimekon, mulle käy ne hyvin. :D
Tää Polly Dress - Forever Unique - Kulta - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online

Mitäköhän tuumis jos pölähtäisin tuo päällä kirkkoon? :saint:
 

Yhteistyössä