hieronnasta mustelmia?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titityy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"titityy"

Vieras
Onko ihan normaalia? Mä en saa kovinkaan helposti mustelmia, joten vähän jäi mietityttämään.

Hierojana oli kaveri, joka on opiskellut melkein päteväksi hierojaksi ja hieroo vakkarinakin useampana päivänä viikossa. Mulle jäi siis niska-hartiahieronnasta molempien lapaluitten alle aika isot, puolen kämmenen kokoiset mustelmat :p onko vähän kovakourainen vai tekniikka hukassa, vai mikä lie?! Ennen ei ole mustelmia tullut ja tekihän hieronta vähän kipeää, mutta aika jumissa olikin paikat.
 
Voi tulla. Mulla tuli kerran pakaroihin komeet mustelmat, ku oli niin jumissa ja käskin ottaa tosi kovaa :D No hierojamies teki työtä käskettyäni ja seuraavalla kerralla kauhisteli, et millaset mustelmat oli mulle saanut aikaan ja antoi hieronnan ilmaiseksi :D Siinä ois voinut olla omalle miehelle selittelemistä.. :D
 

Yhteistyössä