T
"titityy"
Vieras
Onko ihan normaalia? Mä en saa kovinkaan helposti mustelmia, joten vähän jäi mietityttämään.
Hierojana oli kaveri, joka on opiskellut melkein päteväksi hierojaksi ja hieroo vakkarinakin useampana päivänä viikossa. Mulle jäi siis niska-hartiahieronnasta molempien lapaluitten alle aika isot, puolen kämmenen kokoiset mustelmat
onko vähän kovakourainen vai tekniikka hukassa, vai mikä lie?! Ennen ei ole mustelmia tullut ja tekihän hieronta vähän kipeää, mutta aika jumissa olikin paikat.
Hierojana oli kaveri, joka on opiskellut melkein päteväksi hierojaksi ja hieroo vakkarinakin useampana päivänä viikossa. Mulle jäi siis niska-hartiahieronnasta molempien lapaluitten alle aika isot, puolen kämmenen kokoiset mustelmat