Hieronnassa käyneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kärtsy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kärtsy"

Vieras
Mulla on paha hartiajumi, ja tilasin sitten huomiselle ajan niska-hartia-hierontaan. Vasta sitten tajusin että enhän mä tiedä mitä siellä tehdään. Siis hierotaan, joo, mutta tehdäänkö ne yleensä istuen vai maaten? Pitääkö riisua ylävartalo kokonaan paljaaksi koko ajaksi? Mulla on isot ja painavat rinnat, ja pelkkä ajatuskin siitä että pitäisi 45 min olla ilman liivejä kun niskat on näin jumissa on aika kamala, varsinkin jos istutaan...

Maataan heirontapöydällä. Mä olen aina käynyt hierojilla, jotka osaavat avata liivit hieronnan ajaksi ja sitten sulkea ne hieronnan jälkeen tai ennen kuin käännytään selälleen. Jotkut hieroo niskan siten, että asiakas on selällään hierontapöydällä. Koskaan ei ole tarvinnut riisua koko ylävartaloa paljaaksi.

Maataan heirontapöydällä. Mä olen aina käynyt hierojilla, jotka osaavat avata liivit hieronnan ajaksi ja sitten sulkea ne hieronnan jälkeen tai ennen kuin käännytään selälleen. Jotkut hieroo niskan siten, että asiakas on selällään hierontapöydällä. Koskaan ei ole tarvinnut riisua koko ylävartaloa paljaaksi.
Mulla hieroja piti peittoa päällä kääntymisen aikana ja sillä aikaa kun selällään maatessa hieroi niskaa. Mä en ole koskaan edes tajunnut et liivit vois jättää päälle :whistle: Hienovaraisesti nuo aina kääntyy poispäin tekemään jotain muuta silläaikaa kun riisun ja kipuan penkille.

Maatessa olet toki ilman liivejä ja voihan sekin tuntua tietysti pahalta jos on kovin isot rinnat. Toiset hierojat hieroo lopuksi vielä kallonpohjaa jolloin ollaan yleensä selin makuulla. Rintaliivejä ei tarvitse ottaa pois vaan kun käyt pöydälle makuulle, hieroja avaa hakaset ja sulkee ne ennen kääntymistä. En usko että isot rinnat estävät siis hieromista.

Hmm, erilaisia käytäntöjä... Noh, selviääpä huomenna. Niskat on nyt vaan ollut pari päivää niin pahasti jumissa, että pyörryttää ja oksettaa :( Onneksi sain tänään edes vähän jumpattua niitä auki.

Siinä tosiaan maataan vatsallaan. Mä käyn kahdella eri hierojalla, joista toinen poistuu huoneesta siksi aikaa kun riisuudun ja pukeudun (joten riisun ylävartalon kokonaan paljaaksi ja menen siihen hierontapöydälle), ja toinen taas tykkää että on liivit päällä, ja hän sitten avaa ja sulkee ne. Jälkimmäisellä on sellainen paikka, ettei oikein voisi edes poistua siitä huoneestaan.

Jos hartioita särkee ota buranaa kuurina viikon ajan sen pakkauksen ohjeen mukaan 2- 3 tablettia päivässä...
Hieronta ei ehkä tee hyvää hartioille mutta keskustele hierojasi kanssa kunmenet...

[QUOTE="tiina";25404679]Jos hartioita särkee ota buranaa kuurina viikon ajan sen pakkauksen ohjeen mukaan 2- 3 tablettia päivässä...
Hieronta ei ehkä tee hyvää hartioille mutta keskustele hierojasi kanssa kunmenet...[/QUOTE]

En pysty ottamaan kuin parasetamolia.

Yhteistyössä