Hierojalla

Olin saanut lahjakortin kokovartalohierontaan. En ollut aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa ja nyt minua odotti ihanan rentouttava iltapäivä! Minut ohjattiin huoneeseen, pyydettiin riisuuntumaan ja käymään pitkälleni hierontapöydälle pyyhkeen alle. Hieroja saapuisi pian.

Makasin pöydällä vatsallani ja odotin. Pian kuulin, kun joku astui huoneeseen ja sulki oven perässään. Tämä henkilö tuli viereeni ja huomasin hänen olevan mies! Ensin minua nolostutti, kun tajusin, että pian tuo mies näkisi pala palalta koko vartaloni... Sitten rauhoittelin itseäni ajatellen, että tämä on hänen työtään. Suljin silmäni ja aloin rentoutua.

Tunsin, kuinka miehen lämpimät ja voimakkaat kädet liukuivat pitkin vartaloani. Hellästi, mutta kuitenkin määrätietoisesti ja voimakkaasti. Se tuntui hyvältä, liian hyvältä. Huomasin ajattelevani, miltä mahtaisi tuntua, jos mies ottaisi minut tässä ja nyt. Jalkovälini alkoi kostua ja huomasin, kuinka poskiani alkoi kuumottaa. Alkuhämmennyksen jälkeen ujouteni alkoi hävitä ja tilalle tuli suunnaton himo tätä tuntematonta miestä kohtaan.

Mies pyysi minua kääntymään selälleni. Minulla oli kuuma. Pyysin saada ottaa pyyhkeen pois päältäni. Enää minua ei ujostuttanut. Huomasin, kuinka mies katsoi tyytyväisenä alastonta vartaloani samalla, kun hieroi jalkojani. Hengitykseni alkoi tihentyä ja nännini olivat halusta töröllään. Miehen etumus alkoi pullottaa. Hänen kätensä alkoivat siirtyä vähitellen kohti jalkoväliäni ja ohimennen hipaisivat kumpuani. Minulta pääsi tahaton voihkaisu, kuin olisin antanut miehelle luvan jatkaa.

Mies siirsi toisen kätensä jalkojeni väliin hieroen kiimaista kumpuani. Toisella kädellä hän hieroi öljystä liukkaita rintojani. Se tuntui hyvältä. Sitten hän työnsi sormen sisälleni ja tunsi, kuinka kostea olen. Voihkaisin taas. Avasin miehen housut ja esiin nousi kova kalu uljaana pystyssä. Tartuin siihen ja upotin sen suuhuni. Aloin liuttamaan huuliani pitkin kalun vartta ja imin voimakkaasti. Nyt mies voihkaisi. Hän työnsi päänsä jalkojeni väliin ja alkoi nuolla. Se tuntui taivaalliselta! Hyvän olon tunne alkoi vyöryä ylitseni. Ajan ja paikan taju hämärtyi ja nautin. Tunsin orgasmin lähestyvän, enkä voinut enää keskittyä miehen tyydyttämiseen suullani, joten jatkoin käsilläni miehen hyväilyä. Pian vapisin ja voihkin nautinnosta. Laukesin niin voimakkaasti, etten kyennyt olemaan hiljaa!

Mies otti minua lanteilta napakasti kiinni ja veti minut pöydän reunalle. Hän työnsi kivikovan kalunsa sisälleni ja liikkui kiihkeällä rytmillä. Tunsin, kuinka nautinto alkoi jälleen kohota huippuunsa. Miehen katse oli täynnä himoa ja näin, kuinka hänkin nautti. Tartuin miestä pakaroista ja rytmitin käsilläni hänen lantionsa liikettä. Ulvoin nautinnosta, ihanaa! Mies sulki silmänsä ja päästi nautinnollisia murahduksia samalla, kun hän purkautui sisälleni sykähdellen. Vähitellen liike rauhoittui ja mies avasi silmänsä ja huokaisi tyytyväisenä. Hän katsoi minua raukean näköisenä. Mies auttoi minut ylös pöydältä, antoi hellän suudelman ja pyysi tulemaan pian uudelleen hierottavaksi.

 

Yhteistyössä