Hienosti meni tänään tapaminen:) ja nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi sun täytyy tulla tänne kertoon mitään jos et voi kertoa sitä kunnolla, oletko TODELLA niin vajaa etten voi pitää turpaas kiinni täällä? Eikö sulla ole niitä YSTÄVIÄ joiden kans jakaa tää?? Ollaanko me joku yksityinen terapeutti sulle, häh? Joku roskaloota??

Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle!!!! Oletko ajatellut että olisiko täällä hyviä asiakkaita? Miksi se on niin suuri salaisuus mitä alat myymään ja markkinoimaan?
Saanko arvata? Onko se kurkusta alas laitettavaa? Minua on yritetty houkutella erääseen bisnekseen mukaan, kuulosti tosi hyvältä, Suomessa oisin ollut ensimmäinen....blaa blaa....mutta en lähtenyt mukaan. Otin selvää taustoista ja ei kiitos

Kiitos:)

Nämä taustat mä tiedän ja tiedän missä mennään. Mua kukaan ei houkutellut vaan itse lähdin mukaan... En osaa vielä mitään sanoa miten menee, mutta toivotaan parasta, ainakin muissa maissa kokemuksien mukaan se on tuonut paljon

Miksi sun täytyy tulla tänne kertoon mitään jos et voi kertoa sitä kunnolla, oletko TODELLA niin vajaa etten voi pitää turpaas kiinni täällä? Eikö sulla ole niitä YSTÄVIÄ joiden kans jakaa tää?? Ollaanko me joku yksityinen terapeutti sulle, häh? Joku roskaloota??

Sitten ole vajaa:). Sitten ei myöskään ole ystäviä ja säälittävä olen. Ja tarvitsen myös psyykiatristen apuja

[QUOTE="vieras";27152520]Kai sä olet kun et tajua lopettaa näitä muita ärsyttäviä aloituksia. Jos ei ole järkevää sanottavaa jätä aloitus tekemättä. Simple as that =) Muuten osoitat vain ilkeytesi.[/QUOTE]

Häiritsekö sinulle mun aloitukset? Eikö näitä saa olla avamatta

[QUOTE="vieras";27152520]Kai sä olet kun et tajua lopettaa näitä muita ärsyttäviä aloituksia. Jos ei ole järkevää sanottavaa jätä aloitus tekemättä. Simple as that =) Muuten osoitat vain ilkeytesi.[/QUOTE]

Tai sitten perus suomijuntit voisivat vähän avartaa sitä elämäänsä ja ymmärtää sen että me ihmiset olemme kaikki erillaisia, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Itseäni henkilökohtaisesti ärsyttää paljon enemmän ne ketjut missä kysellään " mitä lapselle päälle pk-kuvauksiin/laivalle" tai ne "näetkö tässä pissatikussa toista punaista viivaa".Voi elämä jos pitää jtn pissatikkuja kuvailla ja julkaista vielä netissä.

[QUOTE="joku";27152685]Tai sitten perus suomijuntit voisivat vähän avartaa sitä elämäänsä ja ymmärtää sen että me ihmiset olemme kaikki erillaisia, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Itseäni henkilökohtaisesti ärsyttää paljon enemmän ne ketjut missä kysellään " mitä lapselle päälle pk-kuvauksiin/laivalle" tai ne "näetkö tässä pissatikussa toista punaista viivaa".Voi elämä jos pitää jtn pissatikkuja kuvailla ja julkaista vielä netissä.[/QUOTE]
=)

Ennenkuin aloitatte taas jotakin uutta bisnestä niin laittakaas ne isännän firman nettisivut kuntoon.
Etusivulta näyttää löytyän "tähän joku pallura missä on pyydä tarjousta" :D

Ennenkuin aloitatte taas jotakin uutta bisnestä niin laittakaas ne isännän firman nettisivut kuntoon.
Etusivulta näyttää löytyän "tähän joku pallura missä on pyydä tarjousta" :D

Aloitamme? Miehellä jo muutenkin 3 bisnestä eri maassa ja mikä vika on hänen sivuilla?.
Minä olen se joka aloita jatkuvasti, mutta minulla on kaikki kontrollissa, onneks

Yhteistyössä