Hienosti meni tänään tapaminen:) ja nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedätkö mitä, olet ärsyttävä ja kiehtova ihminen. Luen aina sun avaukset ja olen kateellinen sun hulluudesta. Uskallat tehdä asioita, joista muut vaan haaveilee. Raha tai tavarat ei kiinnosta minua, mutta sun persoonasi kyllä. Toivottavasti bisnekset luistaa =)

Tiedätkö mitä, olet ärsyttävä ja kiehtova ihminen. Luen aina sun avaukset ja olen kateellinen sun hulluudesta. Uskallat tehdä asioita, joista muut vaan haaveilee. Raha tai tavarat ei kiinnosta minua, mutta sun persoonasi kyllä. Toivottavasti bisnekset luistaa =)

Kiitos:D

Mun pakko myöntää että huomasin itsestäkin että se on kai joku hulluus että uskallan tehdä kaikenlaista. Mun mies sanoi eilen mulle kans kun oli mukana, että olen jonkin verran hullu hyvällä tavalla. 2sta kuukaudesta ehtinyt vaikka mitä tehdä, hakea jopa tuotteen omalle nimelle, kutsua tänne toisesta maasta isoja herroja ja tehdä kaikki sopimukset kuntoon ja päästä 3een maahaan, myös kuulema pomot itse oli mun ideoista taas hämäntyneitä, tykkäsivät tosissaan, myös ajaan autolla kuulema kun vanha kuski, liian itsevarma kaikissa, miehen mielestä. Mä eilen itsekin alkoi huomamaan sitten kun mieskin sen sanoi, että tosissaan uskallan monet jutut tehdä mitä monet ei halua edes kokeilla. Ehkä se on just myös sen takia, kun haluan jotain kovasti:)

Mun teoria on se, että yrittäjäksi ryhtyvät ne, joilta puuttuu terve itsesuojeluvaisto tai joilla ei ole mitään menetettävää :) Kun on nuori ja rahaton, on hyvä ryhtyä yrittäjäksi, koska ei ole mitään menetettävää. Kun on vanhempi, perhe elätettävänä yms. ei moni enää uskalla, tai ainakin pitää olla todella varma menestyksestä ja varmasta tulonlähteestä, jotta saa edes jokapäiväisen leivän pöytään ja lapset eivät jää ihan huomiotta.
Moni on ihan tyytyväinen palkkatyössään, jossa tulot on vakaat ja vapaa-aikana voi tehdä mitä itse haluaa.

Mun teoria on se, että yrittäjäksi ryhtyvät ne, joilta puuttuu terve itsesuojeluvaisto tai joilla ei ole mitään menetettävää :) Kun on nuori ja rahaton, on hyvä ryhtyä yrittäjäksi, koska ei ole mitään menetettävää. Kun on vanhempi, perhe elätettävänä yms. ei moni enää uskalla, tai ainakin pitää olla todella varma menestyksestä ja varmasta tulonlähteestä, jotta saa edes jokapäiväisen leivän pöytään ja lapset eivät jää ihan huomiotta.
Moni on ihan tyytyväinen palkkatyössään, jossa tulot on vakaat ja vapaa-aikana voi tehdä mitä itse haluaa.

Mutta mä olen 3n lapsen äiti eikä pelottaa:). Ehkä kun uskon ideoihin tai en oikein tiedä mitä minussa on ettei pelottaa. Ehkä turva ja hyvää tuki ja myös kovat halut tehdä jotain

Öööö, aloittaja ei ole tehnyt koskaan verotettavaa työtä. Lypsänyt kaikki rahat miehiltään. Missä yrittäjän vastuu ja motivaatio?
Ensi viikolla alkaa mainostaa jotain piikityksiä Siberiassa....

Miks mun pakko lopun asti kertoa täällä jotain? En mä todellakaan rupee huutamaan täällä mitä tarkaan teen, ei se 2+lle kuulu. Vittuilua vielä nemmän mun pitää kerätä? Se mulle riitti että hyvällä mielialalla tulin ja kerroin että mun tapaminen meni hienosti, joka sunniteltu oli ja työt jatketaan eli meijän projektit, eikä enää pelottaa

Ei sun tarvikkaan kertoa,,aivan sama vaikka kuinka jonossa oisivat vinkumassa enempi tietoja siitä mitä teet,missä ja milloin.. Ei se kuulu kellekkään muulle,sä kerrot jos sä haluut myöhemmin,jos et niin sillon saa palstamammat tyytyä siihe ja sillä sipuli.

Mä oon tovin seurannu tätä sun kohtelua täällä ja en voi ku ihmetellä.Joka ikinen sun sanominen käännetään ja väännetään. Sinuna mä oisin sanonu jo aika pahasti joka ikiselle inkuttajalle täällä.

Ei muuta ku tsempit sinne.Ja tuulta purjeisiin.

[QUOTE="anonyymi";27144483]Ei sun tarvikkaan kertoa,,aivan sama vaikka kuinka jonossa oisivat vinkumassa enempi tietoja siitä mitä teet,missä ja milloin.. Ei se kuulu kellekkään muulle,sä kerrot jos sä haluut myöhemmin,jos et niin sillon saa palstamammat tyytyä siihe ja sillä sipuli.

Mä oon tovin seurannu tätä sun kohtelua täällä ja en voi ku ihmetellä.Joka ikinen sun sanominen käännetään ja väännetään. Sinuna mä oisin sanonu jo aika pahasti joka ikiselle inkuttajalle täällä.

Ei muuta ku tsempit sinne.Ja tuulta purjeisiin.[/QUOTE]

Kiitos:heart:

täällä tosissaan on paljon ilkeitä, mutta onneks on kivojakin ihmisiä olemassa=)

[QUOTE="vieras";27144553]Eli nettiinkö ei tule missään vaiheessa mitään, kyllä google kohta tietää :D[/QUOTE]

tuskin se netissä näy=) tai varmasti näy, mutta on jo eri nimi kuin mun, tosalta onneks, kun täällä ihmiset tykkää levitellä pahaa vaan

Mutta mä olen 3n lapsen äiti eikä pelottaa:). Ehkä kun uskon ideoihin tai en oikein tiedä mitä minussa on ettei pelottaa. Ehkä turva ja hyvää tuki ja myös kovat halut tehdä jotain

Niin miksi pelottaisikaan kun taloudellinen riski ei ole sinun kontollasi ja lapsillesi on aina hoitaja (äitisi kotiorjana) kun sinä liehut milloin missäkin? Suurimmalla osalla ihmisistä ei yksinkertaisesti ole varaa ottaa taloudellista riskiä, suurin osa äideistä haluaa myös hoitaa muutaman kuukauden ikäisen vauvansa itse ennen (ainakin sinne 10 kuukauteen asti) töihin lähtöä eikä heittää muiden hoidettavaksi alle 2-kuisena.

[QUOTE="vieras";27144717]Niin miksi pelottaisikaan kun taloudellinen riski ei ole sinun kontollasi ja lapsillesi on aina hoitaja (äitisi kotiorjana) kun sinä liehut milloin missäkin? Suurimmalla osalla ihmisistä ei yksinkertaisesti ole varaa ottaa taloudellista riskiä, suurin osa äideistä haluaa myös hoitaa muutaman kuukauden ikäisen vauvansa itse ennen (ainakin sinne 10 kuukauteen asti) töihin lähtöä eikä heittää muiden hoidettavaksi alle 2-kuisena.[/QUOTE]

Mistä sä sen tiedät ette se ole mun kontollani? Ja miten se aiheseen edes kuulu?
Mistä myös tiedät että meillä aina hoitajana mun äiti ja myös se että hoitaja meillä on aina? Hmm....
Mistä myös osaat sanoa kuinka paljon mä lapsia hoidan. Vai pitääkö tänne tehdä joku päiväkirjä ja ilmoittaa, että ahaa tänään olin vain 1t vauvan ja lasten kaa, eilen koko päivän..hmm... so interesting

Mistä sä sen tiedät ette se ole mun kontollani? Ja miten se aiheseen edes kuulu?
Mistä myös tiedät että meillä aina hoitajana mun äiti ja myös se että hoitaja meillä on aina? Hmm....
Mistä myös osaat sanoa kuinka paljon mä lapsia hoidan. Vai pitääkö tänne tehdä joku päiväkirjä ja ilmoittaa, että ahaa tänään olin vain 1t vauvan ja lasten kaa, eilen koko päivän..hmm... so interesting

En tiedäkään mutta oletan että sinulle ei pankista henkilökohtaista lainaa yritystoimintaa varten mmyönnettäisi, miehellesi ehkä mutta silloinhan taloudellinen riski on hänen, ei sinun. Samoin jos mies antaa sinulle rahaa yritystoiminnan aloittamiseenn. Ja miten se asiaan liittyy- siten että rohkaiset täällämuita yrittäjyyteen unohtamalla tyystin mainita kenen pääomalla yrityksesi on perustettu - kas me muut (suuriosa) joutuimme rahoittamaan muilla tavoin kuin sinä ja kantamaan riskin isoista veloista itse.

En myöskään tiedä tarkkaan miten lastehoitosi on järjestetty. Mutta jotakin on vuosien palstailun aikana selvinnyt. Tuskin sulla lapset on aina työtä tehdessä ja bilettäessä mukana...

Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle!!!! Oletko ajatellut että olisiko täällä hyviä asiakkaita? Miksi se on niin suuri salaisuus mitä alat myymään ja markkinoimaan?
Saanko arvata? Onko se kurkusta alas laitettavaa? Minua on yritetty houkutella erääseen bisnekseen mukaan, kuulosti tosi hyvältä, Suomessa oisin ollut ensimmäinen....blaa blaa....mutta en lähtenyt mukaan. Otin selvää taustoista ja ei kiitos

Yhteistyössä