M
"Marja"
Vieras
jällenmyyntioikeudet ja muu ei pääse sama myymmään ainakin 2 vuotta, niin kauan kun mulla se sopimus ja mä sen teen![]()
Oikein hienoa, niin sitä pitää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jällenmyyntioikeudet ja muu ei pääse sama myymmään ainakin 2 vuotta, niin kauan kun mulla se sopimus ja mä sen teen![]()
Tiedätkö mitä, olet ärsyttävä ja kiehtova ihminen. Luen aina sun avaukset ja olen kateellinen sun hulluudesta. Uskallat tehdä asioita, joista muut vaan haaveilee. Raha tai tavarat ei kiinnosta minua, mutta sun persoonasi kyllä. Toivottavasti bisnekset luistaa =)
Mun teoria on se, että yrittäjäksi ryhtyvät ne, joilta puuttuu terve itsesuojeluvaisto tai joilla ei ole mitään menetettävääKun on nuori ja rahaton, on hyvä ryhtyä yrittäjäksi, koska ei ole mitään menetettävää. Kun on vanhempi, perhe elätettävänä yms. ei moni enää uskalla, tai ainakin pitää olla todella varma menestyksestä ja varmasta tulonlähteestä, jotta saa edes jokapäiväisen leivän pöytään ja lapset eivät jää ihan huomiotta.
Moni on ihan tyytyväinen palkkatyössään, jossa tulot on vakaat ja vapaa-aikana voi tehdä mitä itse haluaa.
Onnea:flower: Yrittäjyys vaatii aina hippusen tietynlaista hulluutta, ilman sitä harva yritys menestyy![]()
Mun teoria on se, että yrittäjäksi ryhtyvät ne, joilta puuttuu terve itsesuojeluvaisto tai joilla ei ole mitään menetettävääKun on nuori ja rahaton, on hyvä ryhtyä yrittäjäksi, koska ei ole mitään menetettävää. Kun on vanhempi, perhe elätettävänä yms. ei moni enää uskalla, tai ainakin pitää olla todella varma menestyksestä ja varmasta tulonlähteestä, jotta saa edes jokapäiväisen leivän pöytään ja lapset eivät jää ihan huomiotta.
Moni on ihan tyytyväinen palkkatyössään, jossa tulot on vakaat ja vapaa-aikana voi tehdä mitä itse haluaa.
Eli taas hehkutellaan ja pidetään "porukkaa jännityksessä". Tämä on osa sun valtapeliä täällä. Näen lävitsesi, joten turha luikerrella.
Miks mun pakko lopun asti kertoa täällä jotain? En mä todellakaan rupee huutamaan täällä mitä tarkaan teen, ei se 2+lle kuulu. Vittuilua vielä nemmän mun pitää kerätä? Se mulle riitti että hyvällä mielialalla tulin ja kerroin että mun tapaminen meni hienosti, joka sunniteltu oli ja työt jatketaan eli meijän projektit, eikä enää pelottaa
en pidä ketään jännityksessä. Mutta tästä olen varma etti kukaan saa selville mitä teen, kun en itse halua siitä
Mutta mä olen 3n lapsen äiti eikä pelottaa. Ehkä kun uskon ideoihin tai en oikein tiedä mitä minussa on ettei pelottaa. Ehkä turva ja hyvää tuki ja myös kovat halut tehdä jotain
toivottavasti et joutunut etukäteen maksamaan mitään tuosta jälleenmyyntioikeudesta
Mistä sä sen tiedät ette se ole mun kontollani? Ja miten se aiheseen edes kuulu?
Mistä myös tiedät että meillä aina hoitajana mun äiti ja myös se että hoitaja meillä on aina? Hmm....
Mistä myös osaat sanoa kuinka paljon mä lapsia hoidan. Vai pitääkö tänne tehdä joku päiväkirjä ja ilmoittaa, että ahaa tänään olin vain 1t vauvan ja lasten kaa, eilen koko päivän..hmm... so interesting
Siis teittekö sopimukset paikan päällä heti? Vai olitko jo saanut sopparin etukäteen luettavaks?
Onnea tulevaisuuteen, mut edelleen pieni pyyntö - älä ihan jokaista vastaan tulevaa juttua sit tule täältä kysymään.