Hienosti meni tänään tapaminen:) ja nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas salainen agentti Leena 0007 taas vauhdissa mutta mitään ei voi kertto, salaisuus suuri joka massa muta iso raha tule paljo.Ja sitten jaetaan visvamuna eritteitä ja visvasyylänhoito-ohjeita pitkin ja poikin.
Niin että mitä myyt, kerro suoraan? Panssarivaunuja Pohjois-Koreaan, vauvannahkaperuukkeja vai veronkiertovinkkejä?

No ei sua voi ainakaan yritteliäisyyden puutteesta syyttää. :) Tietyllä tavalla toivoisin, että itsellänikin olis visioita ja munaa kokeilla siipiä oman yrityksen tms. kanssa. En vaan itse uskalla/ehdi/jaksa/viitsi. Tsemppiä ja onnea! :flower:

[QUOTE="nuuh";27140523]Jaahas salainen agentti Leena 0007 taas vauhdissa mutta mitään ei voi kertto, salaisuus suuri joka massa muta iso raha tule paljo.Ja sitten jaetaan visvamuna eritteitä ja visvasyylänhoito-ohjeita pitkin ja poikin.
Niin että mitä myyt, kerro suoraan? Panssarivaunuja Pohjois-Koreaan, vauvannahkaperuukkeja vai veronkiertovinkkejä?[/QUOTE]

Miks mun pakko lopun asti kertoa täällä jotain? En mä todellakaan rupee huutamaan täällä mitä tarkaan teen, ei se 2+lle kuulu. Vittuilua vielä nemmän mun pitää kerätä? Se mulle riitti että hyvällä mielialalla tulin ja kerroin että mun tapaminen meni hienosti, joka sunniteltu oli ja työt jatketaan eli meijän projektit, eikä enää pelottaa

No ei sua voi ainakaan yritteliäisyyden puutteesta syyttää. :) Tietyllä tavalla toivoisin, että itsellänikin olis visioita ja munaa kokeilla siipiä oman yrityksen tms. kanssa. En vaan itse uskalla/ehdi/jaksa/viitsi. Tsemppiä ja onnea! :flower:
Kiitos=). Täällä hetkellä 3 yritystä aloitan yrittää sekä se iso projekti mahtu vielä mun elämään:D

• Tykkää
Reactions: An-Nikki

Yrittäjyydessä otetaan useimmiten taloudellinen riski, kaikki eivät sellaista riskiä pysty ottamaan. Venakko ei itse taloudellista riskiään kanna vaan varakas aviomiehensä jonka turvin pystyy 'yrittämään'.

[QUOTE="Vieras";27140748]Yrittäjyydessä otetaan useimmiten taloudellinen riski, kaikki eivät sellaista riskiä pysty ottamaan. Venakko ei itse taloudellista riskiään kanna vaan varakas aviomiehensä jonka turvin pystyy 'yrittämään'.[/QUOTE]

Tämä on asia, joka tuntuu kalvavan hirveän monia. Eikö sitä vois olla iloinen toisen puolesta tässäkin tapauksessa, ja unohtaa tuon jatkuvan väheksynnän?

Tämä on asia, joka tuntuu kalvavan hirveän monia. Eikö sitä vois olla iloinen toisen puolesta tässäkin tapauksessa, ja unohtaa tuon jatkuvan väheksynnän?

Huomattu aivan sama:). Vaikka ei kukaan totutta edes tiedä, miten nytkin asiat menee. Paitsi pakko myös sanoa eikö hienoa jos jokaisella olisi niin hieno aviomies kuin minulla, tukena joka asiassa ja aina. :heart:

[QUOTE="Vieras";27140748]Yrittäjyydessä otetaan useimmiten taloudellinen riski, kaikki eivät sellaista riskiä pysty ottamaan. Venakko ei itse taloudellista riskiään kanna vaan varakas aviomiehensä jonka turvin pystyy 'yrittämään'.[/QUOTE]

Jos miehensä on järjestelyyn tyytyväinen niin mikäs siinä. :)

Omassa suvussani on myös yrittäjiä ja juurikin sen vuoksi en itse uskaltaisi lähteä leikkiin mukaan, kun tiedän millaista se voipi olla. En ainakaan nykyisessä elämäntilanteessa. Silti tietyllä tavalla ihailen venakon visioita (joista varmasti osa on ihan pähkähulluja :D ) ja intoa yrittää aina vaan uusia juttuja vaikka välillä meneekin metsään.

Jos miehensä on järjestelyyn tyytyväinen niin mikäs siinä. :)

Omassa suvussani on myös yrittäjiä ja juurikin sen vuoksi en itse uskaltaisi lähteä leikkiin mukaan, kun tiedän millaista se voipi olla. En ainakaan nykyisessä elämäntilanteessa. Silti tietyllä tavalla ihailen venakon visioita (joista varmasti osa on ihan pähkähulluja :D ) ja intoa yrittää aina vaan uusia juttuja vaikka välillä meneekin metsään.

Yrittäys ei ole vaikea jos osaat järjestä ja olla stressamatta:). Sen huomasin ainakin itse. Vaikka välillä ei aika ole mihinkään ja mikään tuntu ettei onnistu, silti kovalla työllä aina saa tulokset, mutta sekin jos tykkää kovat työt tehdä:)

[QUOTE="Ilona";27140401]Taas ollaan niin kovaa bisnesnaista ja mennään hurjaa vauhtia. Otetaanko vedonlyönti koska homma kusee tällä kertaa?[/QUOTE]

Kymmenen viikkoa.

Yrittäys ei ole vaikea jos osaat järjestä ja olla stressamatta:). Sen huomasin ainakin itse. Vaikka välillä ei aika ole mihinkään ja mikään tuntu ettei onnistu, silti kovalla työllä aina saa tulokset, mutta sekin jos tykkää kovat työt tehdä:)

Ja sitten kun vielä keksisi MIKÄ se juttu olisi, millä lähtisi liikkeelle. Ei se työn määrä hirvitä vaan se, onko idea hyvä ja kannattava. No, kunhan lapset vähän kasvaa niin jospa sitä sitten uskaltaisi kokeilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27143969:
sillä lailla :D onnea kai sitte... vaikkei oo hajuakaa mitä sie teet. Veikkaan et tää on joku rokotejuttu. Mut kiva ku menee hyvin!

en oo kyllä mikään lääkäri että voin rokotteet myydä:). Mutta ehkä joskus teen blogin, ko rokotteesta

• Tykkää
Reactions: tägi

Yhteistyössä