Hienosti meni tänään tapaminen:) ja nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos:). Nyt me aloitetaan tekemään kovat työt. Ne pistä sen mun nimille ettei kukaan saa sen enää tehdä. Ens vuonna on kovat tavoitteet meillä kaikilla. Eikä oikeasti enää pelottaa. Tuntu hienolta, kun jotain suurta ja hienoa pääsen tekemään

[QUOTE="Vieras";27138576]Mikä sun työsi on?
Ulkomailla töitä tehdessä pitää maksaa päivärahaa työntekijöille.
Hyvin tunnutte tekevän rahaa lamasta huolimatta.[/QUOTE]

En voi siitä kertoa, se ei ole mikään palkka työ. Me myydään idean joka on keksitty, se on jotain uutta ja hienoa. Yhdessä maassa se meni jo hirveä vauhti:)..

Mulla pahaa olo kun en tänään pääse tekemään mitään, kun kipeäksi tulin, varma eilisen reissun jälkeen.

[QUOTE="Ilona";27140401]Taas ollaan niin kovaa bisnesnaista ja mennään hurjaa vauhtia. Otetaanko vedonlyönti koska homma kusee tällä kertaa?[/QUOTE]

Eikö tämä minun murhe sitten:). Paitsi me emme usko että se kaatu. Kun se toi jo yhdessä maassa paljon ja me tehdään paljon työtä sen eteen

Kerro vähän enemmän, ihan vähän vaan :) Onko myymänne tuote jokin palvelu, tuote vai minkätyyppinen juttu? Entä teidän palkkio? Jos joku kiinnostuu tästä teidän myymästä ideasta/tuotteesta/palveusta, maksaako hän teille siitä royalteja vai? Mua kiinnostaa tämä ihan vilpittömästi, ei missään kettuilumielessä.

Kerro vähän enemmän, ihan vähän vaan :) Onko myymänne tuote jokin palvelu, tuote vai minkätyyppinen juttu? Entä teidän palkkio? Jos joku kiinnostuu tästä teidän myymästä ideasta/tuotteesta/palveusta, maksaako hän teille siitä royalteja vai? Mua kiinnostaa tämä ihan vilpittömästi, ei missään kettuilumielessä.

En voi enkä halua tästä kertoa:). Mutta tuote on periateessa minun, 3ssa maassa mun nimillä rekisteröity.

Yhteistyössä